Avatar billede hr-krog Nybegynder
17. marts 2007 - 14:01 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Knap Funktion

hehe. Stdaigvæk hjælp til min databse... Jeg har en Ratio som man skulle kunne ændre ved at trykke på en knap også skal der poppe et felt frem med hvad man ønsker at ændre det til (mulighederne er 1-5) Jeg har leget lidt med (=[tbl_Billeder]![Score]) den virker ikke rigtig. Men skal have åbende [Score] for den række jeg for vidst.. håber det giver lidt mening :D

Mvh Peter Krog
Avatar billede mugs Novice
17. marts 2007 - 14:32 #1
Avatar billede hr-krog Nybegynder
17. marts 2007 - 14:41 #2
Så nu skulle sagerne være afsluttet og kun denne tråd er åben!
Avatar billede mugs Novice
17. marts 2007 - 14:48 #3
OK.
Men jeg er ikke klar over, hvad du vil her. Kan du prøve at forklare nærmere
Avatar billede hr-krog Nybegynder
17. marts 2007 - 14:53 #4
Ja Jeg har en fildatabase hvor jeg har en bedømmelse med stjerne som den får fra en tabel Jeg vil ikke have vist min tekstbox med tallet fra 1-5 (hvad den nu har den aktuelle film. Så vil have en knap jeg trykker på også skulle man kunne ændre en værdi i tabelen bedømmelse :D med nu :D ellers kan jeg jo sende den
Avatar billede hr-krog Nybegynder
18. marts 2007 - 19:01 #5
Ingen andre der kan hjælpe her :)
Avatar billede hr-krog Nybegynder
22. marts 2007 - 13:09 #6
LUKKET!