Avatar billede hamselv123 Nybegynder
17. marts 2007 - 13:15 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

TT, SmartFan 2 Cool Mod?

Hej

Jeg har tænkt mig at købe en http://www.studiedata.dk/product_info.php?cPath=17_22&products_id=6562

Samt
http://www.studiedata.dk/product_info.php?cPath=1_16&products_id=6960

Også står der at den er Temperaturstyret, og sådan jeg har forstået det kan man ikk styre den med Blæserstyring så? Er det rigtig ?

Fordi den skal bruges til at sætte i siden på min kabi og bare suge som en gal :)
Avatar billede johnstigers Seniormester
17. marts 2007 - 15:33 #1
Du skriver selv:
"Også står der at den er Temperaturstyret, og sådan jeg har forstået det kan man ikk styre den med Blæserstyring så? Er det rigtig ?"

Nej! :)
Læs hvad der står på siden om den:

80mm kabinetblæser fra Thermaltake. Blæseren er udstyret med tre forskellige funktionsmåder:

blæseren kører ved 12 V uden styring af nogen art
blæseren er temperaturstyret ved hjælp af en sensor du kan placere på eks. CPUens køleprofil
blæseren indstilles manuelt ved hjælp af en lille drejemodstand på kablet
Avatar billede hamselv123 Nybegynder
17. marts 2007 - 16:23 #2
Hmm okey....

Er der nogen der kan hjælpe mig med at finde nogen blæsere ?

Skal bruge 2X 120mm

Helst en i blå, og en i grøn hvis det er muligt, men det betyder ikk så meget.

Også skal jeg bruge en 80mm som skal have godt airflow.

Også skal jeg bruge en crontroller ligesom den zalman der :)

Nogen der kan hjælpe mig med det ?

Max pris på alt 500
Avatar billede mc_wuschhead Nybegynder
03. juni 2007 - 19:47 #3
du vil jeg nødig lyde som en nar, men burde du ikke lukke dette spm og starte et andet?
Avatar billede hamselv123 Nybegynder
03. juni 2007 - 20:02 #4
Jeg har købt det jeg skal bruge... og jo self skal den lukkes..
Avatar billede johnstigers Seniormester
03. juni 2007 - 21:22 #5
Bed lige om et svar næste gang!