Avatar billede hr-krog Nybegynder
17. marts 2007 - 09:21 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Database med Rating System

Hej jeg har prøvet at intregere et rating system i en db men den vil bare ikke :( kan ikke lige se prob. så håber en flittig ekspert bruger lige har tid til at smid3e deres mail også kigge på den og sende den tilbage... Gerne med hvad grunden til min fejl var...
Mvh
Peter KRog
Avatar billede terry Ekspert
17. marts 2007 - 09:30 #1
Peter, your only allowed to have one open question concenring the same problem. And its also a good idea to respond to th eopen questions you have otherwise users may not be so happy to help you.

You can send your db to
ekspertenATsanthell.dk

chang AT to @
Avatar billede hr-krog Nybegynder
17. marts 2007 - 09:35 #2
Problemet med den anden var jeg ikke kunne se mit spørgmål var oprettet, og kan desværre ikke finde en knap hvor man sletter/lukker sit gamle spørgsmål. Håber i lige bærer over med mig :) synes ikke min comp er så venlig overfor denne side :(

Men takker og prøver at sende
Avatar billede terry Ekspert
17. marts 2007 - 10:21 #3
Petre, can you give a little information on what your database is supposed to do and also what exactly what you are having problems with?
Avatar billede hr-krog Nybegynder
17. marts 2007 - 10:59 #4
Yes its a Moviedatabse. I want it to show the rate i have giv it from 1-5 ind 1-5 Stars, in the tbl score.
Avatar billede hr-krog Nybegynder
17. marts 2007 - 12:09 #5
Vis der er andre der er inressert i at hjælp er de velkommen til at skrive deres mail
Avatar billede terry Ekspert
17. marts 2007 - 13:40 #6
Returned
Avatar billede hr-krog Nybegynder
17. marts 2007 - 13:45 #7
very nice thx alot :D
Avatar billede hr-krog Nybegynder
17. marts 2007 - 13:46 #8
but whats was wrong
Avatar billede terry Ekspert
17. marts 2007 - 13:50 #9
You need to display/hide the stars in the on Current event and also th eafter update event. So I've moved the code to a function and the function gets called from both events
Avatar billede terry Ekspert
17. marts 2007 - 13:58 #10
thanks