Avatar billede Dan Hansen Juniormester
16. marts 2007 - 20:02 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Msn nede eller hvad?

Er der andre der heller ikke kan logge på messenger i aften?

Min mor har lige ringet og spurgt hvorfor hun ikke kan og jeg kan heller ikke - bliver ved med at komme med fejl...

"Det lykkedes ikke at logge dig på, fordi tjenesten midlertidigt ikke er tilgængelig" Fejlkode: 81000314

Den fejl kommer en fem gange, så prøver den lidt længere og kommer så med følgende fejl:

"det lykkedes.... tjek din internetforbindelse, firewall mm."
Fejlkode 81000306

Nogen andre der har problemer??
Avatar billede Dan Hansen Juniormester
16. marts 2007 - 20:03 #1
For at nogen ikke skal misforstå, så er anden fejl selvfølgelig - "Det lykkedes ikke..."
Avatar billede codemanager Nybegynder
16. marts 2007 - 20:04 #2
Jeg kan ikke bruge mit hotmail, men msn virker fint...
Avatar billede Dan Hansen Juniormester
16. marts 2007 - 20:12 #3
hotmail kan jeg så heller ikke komme ind på nu... alle andre hjemmesider fungere fint...
Avatar billede Dan Hansen Juniormester
16. marts 2007 - 20:17 #4
tyder på det er msn der har et problem - har nu snakket med 2 andre venner - de kan heller ikke komme på!

Heller ikke når de prøver webmessenger... der kommer blot en - siden kan ikke vises op.... så det tyder på MSN.com der har problemer - de har bare ikke skrevet noget om det endnu!!
Avatar billede codemanager Nybegynder
16. marts 2007 - 21:29 #5
Ja, der har vist været lidt problemmer, men ser ud til at virke nu
Avatar billede Dan Hansen Juniormester
18. marts 2007 - 09:42 #6
ok