Avatar billede uzziuz Nybegynder
15. marts 2007 - 18:29 Der er 5 kommentarer

Net Radio i på XP server?

Hej jeg ville høre om man kan lave en netradio på en XP Server og hvis man kan hvordan gør man så ?
Avatar billede screem_brille Novice
15. marts 2007 - 18:43 #1
der er ikke noget der hedder XP server.
Avatar billede uzziuz Nybegynder
15. marts 2007 - 19:40 #2
En server der kører på styresystemet Windows XP.. ?
Avatar billede screem_brille Novice
15. marts 2007 - 19:44 #3
jeg er ikke lige med, xp indeholder intet der har med server /servere at gøre
Avatar billede uzziuz Nybegynder
15. marts 2007 - 19:47 #4
Har installeret apache og jo IIS følger med XP..
Avatar billede screem_brille Novice
15. marts 2007 - 20:11 #5
ok, men derfor er det stadig bare XP, det har intet med server software at gøre, men nu det er slået fast, ja webradio til winamp kan du sagtens streame (mindows media files kræver en server version af windows), shoutcast.com