Avatar billede Rune Sommer Mester
15. marts 2007 - 15:44 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Network storage adapter - fryser konstant.

Jeg har netop investeret i en SMC trådløs net-ting der kan tilsluttes USB-enheder på. modelnummeret er: SMCWAPS-G

Nu oplever jeg så, at forbindelsen bliver låst/mistes hvis jeg logger ind på denne SMC-usb enhed med to forskellige computere på een gang. Er det meningen at den bliver ustabil ved at to eller flere maskiner benytter den af gangen?

Vil det sige, at jeg kun kan benytte enheden med een computer af
gangen? Eller fungerer det på samme måde som en NAS-enhed?

Mit håb var, at jeg herved kunne få en trådløs NAS-enhed som jeg kunne have adgang til, fra alle computere i hjemmet - også på samme tid - men jeg ved heller ikke om en rigtig NAS-enhed kan gøre dette? Altså benyttes samtidig af f.eks. 3 computere.?!
Avatar billede Rune Sommer Mester
23. marts 2007 - 16:17 #1
Solgte skidtet igen og har købt en NETGEAR SC101 Storage Central i stedet for....
Avatar billede dannij Nybegynder
24. marts 2009 - 14:09 #2
Til thorum

jeg har postet dette spørgsmål: http://www.eksperten.dk/spm/869343 og da du skriver du har købt en SC101 så ville jeg spørge om du også havde problemer i tilfælde af at du bruger to diske?