Avatar billede admire Nybegynder
15. marts 2007 - 14:23 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Mærkværdigt lyd problem

Jeg har fået et meget mærkeligt lydproblem der strækker sig over flere forskellige ting.
Jeg kan f.eks. godt se youtube/google video film klip men jeg kan ingen lyd høre...Samtidig er der specielle dele af lyden i nogle spil der forsvinder. I Rainbow Six: Las Vegas er det alt snak fra personer(både venner og fjender) der forsvinder og i Hitman virker snakken fint i cutscenerne men i selve spillet er alt lyd fra personer væk.

Jeg har lige formateret hele mit C: drev og slettet samtlige spil fra mit D: drev og genindstalleret dem og lige meget hjalp det.
Problemet er stadigvæk det samme.

Har snakket med flere IT kyndige om det og de siger alle sammen at det reelt ikke burde kunne lade sig gøre.

Så I er min sidste udvej...Håber i kan hjælpe
Avatar billede screem_brille Novice
15. marts 2007 - 14:31 #1
og du har installeret den korrekte driver til dit lydkort ?
Avatar billede admire Nybegynder
15. marts 2007 - 14:41 #2
Ja....ellers ville noget af lyden vel ikke virke? Jeg kan jo f.eks. godt afspille film klip og der er nogen spil hvor lyden virker fint
Avatar billede admire Nybegynder
15. marts 2007 - 15:06 #3
Hvordan kan man afindstallerer alle lyddrivere og så genindstallerer dem? Kan man det eller skal man formatere for at det er muligt
Avatar billede screem_brille Novice
15. marts 2007 - 15:19 #4
kontrolpanel, system, enhendshåndtering, under lyd, "fjern driver" tryk ok, og genstart.
Avatar billede admire Nybegynder
28. marts 2007 - 19:11 #5
Har prøvet alt men intet virker endnu:s
Avatar billede admire Nybegynder
28. marts 2007 - 19:13 #6
Det er forresten alle videoer på internettet....windows lyde(Når man f,eks, åbner windows. ) specielle lyde i niogen computer spil.

Alle de ting virker ikke:s
Avatar billede screem_brille Novice
28. marts 2007 - 19:16 #7
lyder til det er den forkerte driver du benytter
Avatar billede admire Nybegynder
28. marts 2007 - 19:23 #8
Det kan det ikke være....For jeg brugte MSI updateren der selv finder den rigtige driver.....
Avatar billede admire Nybegynder
26. september 2013 - 03:13 #9
test