Avatar billede josefineklougart Nybegynder
14. marts 2007 - 16:09 Der er 4 kommentarer

pc genstarter af sig selv!

Jeg har fået det problem at min pc genstarter af sig selv når jeg arbejder med visse programmer indtil vidre har jeg opdaget fejlen når jeg:
1. uploader fotos på hjemmeside pixdiscount.dk
2. Vil se et videoklip og derfor dobbeltklikker på linket, og computeren starter fint nok med at hente klippet, men lukker så helt ned (tror det er programmet mediaplayer jeg bruger her)

Jeg har lige defragmenteret min harddisc og fået nyt antivirusprogram installeret  (NOD32) - mon det kan have noget at sige?

Jeg ved absolut intet om computer, så det kan sådan set være et simpelt problem!
På forhånd tak for hjælpen.
Josefine
Avatar billede michael_stim Ekspert
14. marts 2007 - 16:22 #1
Det kan være din cpu (processor) bliver for varm. Prøv at fjern alt støv inde i kabinettet. Specielt ved/på blæserne.
Avatar billede nva Praktikant
15. marts 2007 - 09:11 #2
Kig efter i din logbog om der er nogen fejlmeddelelser og slå automatisk genstart fra, så du kan se fejlmeddelelse når det sker. De findes hhv. under 'kontrolpanel-administration-computeradministration' og under 'denne computer-egenskaber-avanceret-start og genoprettelse' - fjern markering i 'genstart automatisk'
Avatar billede nva Praktikant
20. marts 2007 - 08:07 #3
Respons?
Avatar billede josefineklougart Nybegynder
20. marts 2007 - 09:58 #4
Jeg har slået "genstart automatisk" fra og har ikke været ude for problemet siden, men er det mon godt nok? Har min computer stadigvæk et eller andet problem?