Avatar billede frezzer81 Nybegynder
14. marts 2007 - 14:47 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

Mangler XP Theme

Hej Eksperter,

Kan godt ske jeg er en total noob til at bruge google, men jeg kan ikke finde nogle steder man kan downloade den standard win xp theme, altså det som giver den ihhh så flotte grønne start knap osv ;).
Er der nogle her som kan hjælpe mig finde et link til dette?

Jeg har aldrig haft andet end Windows Classic theme og mit cdrom drev virker ikke p.t så kan ikke bruge XP cd'en.
Avatar billede hcma Novice
14. marts 2007 - 14:54 #1
hop ud på skrivebordet -> hæjreklik -> egenskaber -> fanebladet Udseende -> vælg XP-Layout
Avatar billede michael_stim Ekspert
14. marts 2007 - 14:54 #2
Øhhh, er det ikke bare at højreklikke på skrivebordet->egenskaber osv?
Avatar billede frezzer81 Nybegynder
14. marts 2007 - 15:03 #3
Det er derinde der kun er Windows Classic theme. Det er ikke en standard win xp installation, derfor er windows xp themet ikke med, men det bør være muligt at downloade den så man kan vælge den via 'Browse' derinde hvor i egenskaber
Avatar billede thov Forsker
14. marts 2007 - 15:28 #4
Avatar billede frezzer81 Nybegynder
14. marts 2007 - 15:30 #5
Det var åbenbart pga en service kaldet 'Themes' var disabled. Efter jeg startede den kunne jeg pludselig vælge XP layout i drop down menu'en.

Ellers tak til alle 3 for forsøget.
Avatar billede hcma Novice
14. marts 2007 - 16:02 #6
og hvorfor tog du så selv pointene, nåt det jeg skrev var og er rigtigt ??
Avatar billede thegenuine Praktikant
14. marts 2007 - 16:08 #7
Hvor var det at "Themes" var disabled - har samme problem.
Avatar billede hcma Novice
14. marts 2007 - 16:30 #8
samme sted, bare fanebladet Temaer  (WindowsXP o.s.v....)
Avatar billede thov Forsker
14. marts 2007 - 16:59 #9
I 'Services.msc' (Start -> Kør) kan temaer blokeres/tillades.
Avatar billede johnstigers Seniormester
14. marts 2007 - 19:35 #10
hcma - du gav ikke løsningen, da Themes var disablet - derved kunne frezzer81 ikke gøre som du skriver.
Avatar billede hcma Novice
14. marts 2007 - 19:53 #11
nej - det ved jeg jo nok  (kan squ ikke tænke mere - har for travlt med forberede datterens bryllup)
Avatar billede johnstigers Seniormester
14. marts 2007 - 20:57 #12
tILLYKKE MED HENDE :)SS
Avatar billede johnstigers Seniormester
14. marts 2007 - 20:57 #13
Hmmm Caps Lock..
Avatar billede hcma Novice
15. marts 2007 - 00:08 #14
nå, og så fik man en dårlig karmatildeling, som man ikke engang har turdet signere :o)))
Avatar billede frezzer81 Nybegynder
15. marts 2007 - 08:14 #15
Beklager hcma :( har bare fået vrøvl før herinde hvor jeg gav points til en der havde prøvet at hjælpe uden dog at finde en løsning, ellers måtte du med glæde have fået de points, jeg har ik noget at bruge dem til.

Tillykke med datteren! :)
Avatar billede hcma Novice
15. marts 2007 - 11:39 #16
frezzer81 >>  det er helt ok at jeg ikke skal have point og at du selv tager dem tilbage. mine kommentarer var jo helt hen i vejret (aner ikke hvad der gik af mig)  ;o)

og takker for "tillykke"    (til begravelse i dag, har lovet at være chauffør for nogle som skal køres til guldbryllup imorgen, og så bryllup på lørdag  -  pyha, er nok derfor jeg var forvirret)  ;o)