Avatar billede jonasion Nybegynder
14. marts 2007 - 14:47 Der er 6 kommentarer

Kritik af en professionel, nær-global virksomheds hjemmeside

Qualiware.com er i dag under ombygning og her er adgangen til udviklerversionen. Siden er lavet i firmaets eget produkt faktisk.

web-site: https://www2.qualiware.com
login: DMZ\eksperten
password: www.eksperten.dk

Kritik ønskes på:
1. Hvem opfatter du som modtager, indholdet taget i betragtning?
2. Hvad synes du om menustrukturen, har du andre/bedre eksempler?
3. Generel kritik af sitet som sådan ønskes, til at overbevise cheferne...
4. Hvordan fungerer de enkelte sektioner på sitet (News, Relevant links, topbar, hovedbillede, hovedvindue)

Søgning og download er ikke implementeret endnu.
Avatar billede kennedk Nybegynder
14. marts 2007 - 19:04 #1
jeg synes at siden ser godt ug og meget professionel ud.
jeg kan rigtig godt lide de ikoner du har brugt til siden jeg synes at de passer godt ind, og er med til at give den de professionelle look.

Det eneste jeg lige kan finde er kritisere er hvis du er på siden
https://www2.qualiware.com/Document/db1239c4-e8ec-4a5c-935f-e6dc1bbd330c.htm
og du trykker på "Downloads" i "Relevant links:" så rykker hele designet sig lidt.

Og så viser den ikke baggrundsbilledet i din fine menu i firefox.

Og så er der lidt med skrifttype farverne der skrifter fra helt sort til gul/orange og lys grå, på nogle af siderne.
Jeg synes klart at de gul/orange og lys grå fungerer bedst
Avatar billede Slettet bruger
15. marts 2007 - 11:28 #2
Der er også noget galt i firefox med menuen.
Måske i skulle forsøge at gå igennem sitet med forskellige browser.
Avatar billede larsbb Nybegynder
16. marts 2007 - 13:32 #3
Jeg ved ikke hvordan den fungerer i explorer, men i firefox rykker hele midtersiden sig, hver gang man klikker på et link.

Desuden falder hele den menustruktur til jorden, med en gennemsigtig baggrund, da man har svært ved at læse hvad der står.
Avatar billede gnuhest Nybegynder
24. maj 2007 - 11:00 #4
den der life manager, den kunne godt få en gang photoshop en ekstra gang lol
Avatar billede jonasion Nybegynder
24. maj 2007 - 11:52 #5
Ja jeg er helt enig, men det er faktisk også sket :-)
Avatar billede gnuhest Nybegynder
24. maj 2007 - 12:15 #6
problemet er nok det, at pilene og nogle få andre ting er for pixeleret, som det var lavet i mspaint, skriften skal nok være en smule større, ja det var nok det for denne omgang.. ;)