Avatar billede elskermad.dk Nybegynder
14. marts 2007 - 12:38 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Hvad skal jeg bruge for at kunne se TV på projekteren?

Hej Eksperter!

Jeg har en projektor og for at se TV på den har jeg i øjeblikket tilsluttet en gammel vhs-afspiller som via nogen konverteringer af scartstikket kan vise på projekteren.

Men da jeg mangler fjernbetjening til afspilleren og det generelt er temmelig bøvlet vil jeg høre hvilke andre muligheder der er.

Der kommer jo også snart det der digital-halløj?

Projektoren er en Sanyo Z4 og jeg har TV-adgang via Dansk KabelTV (almindelig antennestik)

På forhånd tak for jeres inputs :)
Avatar billede fuglen1 Novice
16. marts 2007 - 10:43 #1
Sender din antenneforening dvb-t eller dvb-c kan du bruge det.
Din antenneforening skal digitalt i kablerne ifølge mustcarry

ellers kan du sætte en antenne op modtage dvb-t
Avatar billede clausbr Nybegynder
17. marts 2007 - 14:21 #2
jeg bruger min kiss harddisk optager som tv tuner det kører fint og nemt.