Avatar billede webergrill Nybegynder
29. maj 2001 - 10:53 Der er 43 kommentarer og
1 løsning

Logo hjælp

Jeg har de sidste mange måneder arbejdet på en hjemmeside, baseret på non-profit principper. Det er ikke altid lige nemt at få ting til at fungere uden økonomi - og jeg har ikke rigtig kunnet finde nogen der \"gratis\" har villet hjælpe med et logo til min side. Derfor prøver jeg om der er nogen der ønsker at hjælpe mig med et logo gratis. Du kan evt. få smidt et link ind på siden - der er ca. 1.500 besøgende om måneden - og så får du selvfølgelig alle de der point dimser jeg har fået skrabet sammen :-) Siden har ikke noget med firmaet webergrill at gøre og et logo må ikke ligne dette.

Siden som den ser ud lige nu:

www.webergrill.dk/weber2/index.htm

Der er ikke rigtig nogle begrænsninger - logoet må dog ikke indeholde animationer.

og den gule farve på siden - tja - sådan ser siden ud lige nu så.... - det skulle nok også passe med den.

Håber der er nogle der gider hjælpe mig og det eneste jeg kan tilbyde er 310 point dimser jeg har samlet sammen og så evt. et link fra siden i en eller anden periode.

/DS

Avatar billede krusnof Nybegynder
29. maj 2001 - 11:07 #1
Hvad skal der stå, hvor stort skal der være osv.

//krusnof
Avatar billede webergrill Nybegynder
29. maj 2001 - 11:13 #2
Hvis I kigger på ovenstående adresse vil i kunne se at jeg selv har prøvet i øverst venstre hjørne. :-/

Tekst: WeberClub (og evt. Danmark)
Størelse: Ca. som det hjemmebiksede logo i øverst venstre hjørne på hjemmesiden.

www.tipsklub.subnet.dk kan i se mit forsøg på en banner, men jeg synes selv det ligner lo..

Det siger måske lidt mere om mine tanker end om mine grafiske evner !

Håber det er fyldestgørende og jeg stiller mig næsten tilfreds med alt som blot er bedre end det jeg har bikset sammen idag.

/Dennis
Avatar billede krusnof Nybegynder
29. maj 2001 - 11:15 #3
hvilke farver, det måtte ikke være gult eller hvad
Avatar billede webergrill Nybegynder
29. maj 2001 - 11:21 #4
Gerne gult, men jeg skifter nok layout på siden om et års tid så en baggrund som er transp. kunne være en mulighed - men ikke et krav, da jeg godt kan finde rundt i Photo Shop og derfor selv kan skifte baggrund.
Avatar billede zhark Nybegynder
29. maj 2001 - 11:21 #5
Nu er jeg nok ikke så skrap (endnu), men kunne da godt tænke mig at prøve. Har du ikke nogle mål og - tros alt - lidt mere om hvad du ønsker?
Avatar billede krusnof Nybegynder
29. maj 2001 - 11:24 #6
er det sådan noget du ønsker dig

www.kruse.dk/grill.jpg

//krusnof
Avatar billede krusnof Nybegynder
29. maj 2001 - 11:27 #7
og det skal siges, at det er en Weber grill på billedet :-)
Avatar billede webergrill Nybegynder
29. maj 2001 - 11:32 #8
Jeg vil sige at det er faktisk meget tæt på det vi har forestillet os - jeg \"afviste\" dig fordi jeg lige vil prøve at se hvad der ellers kan byde sig - men jeg vender tilbage til dig senere.
Avatar billede krusnof Nybegynder
29. maj 2001 - 11:34 #9
jeg prøver lige at lave nogle andre!!
Avatar billede webergrill Nybegynder
29. maj 2001 - 11:37 #10
Lige så alle er med på det - jeg lukker først spørgsmålet om en uge - er det OK !
Avatar billede krusnof Nybegynder
29. maj 2001 - 11:43 #11
Avatar billede webergrill Nybegynder
29. maj 2001 - 11:45 #12
Det første var klart det bedste....
Avatar billede coinz Nybegynder
29. maj 2001 - 13:26 #13
jeg vil ozze prøve...

-coinz-
Avatar billede coinz Nybegynder
29. maj 2001 - 14:08 #14
her er et hurtigt....

www.coinz.dk/logoweber.gif

-coinz-
Avatar billede coinz Nybegynder
29. maj 2001 - 16:14 #15
hvad så med at begrunde afvisningen???

-coinz-
Avatar billede cyfer Nybegynder
29. maj 2001 - 17:19 #16
Jeg bikser lige noget samme:))
Avatar billede alh Nybegynder
29. maj 2001 - 23:15 #17
webergrill>> just info= du er ikke nød til at afvise folks svar før du har set alle forslag det kan jo være at et af de første viser sig at være det bedste, så kan du selvfølgelig bede vedkommende svare igen men det er ok at holde folks svar åbne indtil tidsfristen er udløbet og så give vedkommende point og afvise de andre. (hvis du allerede ved at du ikke vil bruge det er det selvfølgelig ok at afvise..)
Avatar billede webergrill Nybegynder
30. maj 2001 - 10:13 #18
Tak for info - Det vidste jeg ikke.
Avatar billede webergrill Nybegynder
30. maj 2001 - 13:22 #19
Jeg ved ikke om det betyder noget, men de som skulle være interesseret i at lave et logo for at få et link fra www.webergrill.dk til deres side, kan jeg oplyse at siden den sidste uge har haft ca. 150 besøgende om dagen, altså 4.650 besøgende om måneden og ikke de 1.500 som først antaget - statistik er jo en dejlig ting :-/
Avatar billede cyfer Nybegynder
30. maj 2001 - 13:30 #20
:))jeg nøjes bare med point:))
Jeg har lavet et lille forsøg, sig til hvis du synes der er noget der skal laves om....
http://offers.homepage.dk/eks/weber1.jpg
Avatar billede coinz Nybegynder
30. maj 2001 - 14:58 #21
webregrill-> kan du komme med en grund til afvisningen af mit svar???

-coinz-
Avatar billede webergrill Nybegynder
30. maj 2001 - 15:25 #22
coinz>> For det første afviste jeg det fordi jeg ikke vidste bedre (at man kunne vente) for det andet fordi jeg faktisk synes at det fra krusnof indtil videre er bedre - jeg kan ikke rigtig lide det danske flag - Er der nogen af jer der kan ligge nogle en 3. dimension ind i logo\'et ?
Avatar billede cyfer Nybegynder
30. maj 2001 - 15:33 #23
Hvad mener du???
Hvad synes du om mit logo: http://offers.homepage.dk/eks/weber1.jpg  ????
Avatar billede cyfer Nybegynder
30. maj 2001 - 15:35 #24
Avatar billede webergrill Nybegynder
30. maj 2001 - 15:51 #25
cyfer>> ikke så dårligt, jeg skal lige have set Jeres logo\'er i en sammenhæng på siden, så det tager lige lidt tid. Jeg tror dit passer godt ind i sidens layout - men jeg synes nu stadig jeg mangler en 3. dimension i logo\'erne!
Avatar billede webergrill Nybegynder
30. maj 2001 - 16:12 #26
Ved nærmere eftertanke - så må logo\'et egentlig godt være noget større - måske 700x150 eller sådan noget - da jeg kan se at det er lidt svært at være kreativ på lidt plads - ja faktisk er der ingen begrænsninger for størrelsen af logo\'et, da jeg blot tilpasser sidelayoutet på siden til fordel for et fedt logo ! Måske det kan sætte gang i kreativiteten........

Et flot logo er et man får lyst til at spise :-)
Avatar billede cyfer Nybegynder
31. maj 2001 - 13:37 #27
Jeg er ikke sikker på jeg er helt med... ..hvad mener du med at der skal være en 3. dimension i logoet????
Kan du evt. vise et billede med en 3. dimension i??
Avatar billede cmk30 Nybegynder
31. maj 2001 - 22:24 #28
Davs Hr. Webergrill´er!!!

Vil du lige tjekke denne her?

Skriften kan bare skiftes eller hvis du havde nogle billeder man kunne sætte ind så den var lidt mere \"livlig\"...

http://home3.inet.tele.dk/nikn/grill

/cmk30
Avatar billede webergrill Nybegynder
01. juni 2001 - 09:58 #29
Nu begynder det at ligne noget - mere lir og jeg er klar til at slå til.....

Med 3. dimension, mener jeg nogle fede logoforslag som jeg har set på andre \"logospørgsmål\" hvor det det ser ud som om logo\'et er 3.dimensionelt - var det en bedre forklaring ?

Men de indkomne forslag er stadig ikke \"til at spise\" Det er jo en mad side - så det skal være indbydende - MAN kan måske slet ikke lave et logo der kan spises ???

Hvis opgaven for svær er det måske det forkerte forum jeg spurgte i ?
Avatar billede cmk30 Nybegynder
01. juni 2001 - 10:06 #30
Hhhmmm, niks jeg tror det er lidt umuligt at lave et logo der til at spise... :)
Avatar billede cyfer Nybegynder
01. juni 2001 - 15:26 #31
Jeg skal nok lave noget senere på dagen. Det lover jeg, hvis du bare kan vente lidt:o)
Avatar billede jonaskn Nybegynder
02. juni 2001 - 16:12 #32
Hej dav. Jeg har gjort et forsøg på at lave disse spiselige ;-}

http://www.geocities.com/jonaskdk/weber.html
Avatar billede jonaskn Nybegynder
02. juni 2001 - 16:14 #33
Du kan evt. gøre dem lidt lysere
Avatar billede oldschool Nybegynder
03. juni 2001 - 12:34 #34
Weber>> Skal det være et direkte logo, eller bare et banner?!? For et lodo i 700x150 er lidt wierd... men jeg prøver lige et eller andet...
Avatar billede webergrill Nybegynder
03. juni 2001 - 14:18 #35
Nu begynder det at rykke - sådan Jonas - det er noget i den retning vi leder efter - du er i front......
Avatar billede jonaskn Nybegynder
03. juni 2001 - 15:06 #36
webergrill:
hvad skal laves om?
Avatar billede oldschool Nybegynder
03. juni 2001 - 15:32 #37
Se her:

http://aoscrew.tripod.com/eksperten/weber.GIF

Bare sig hvis teksten eller andet skal ændres...

//Oldschool
Avatar billede oldschool Nybegynder
03. juni 2001 - 15:36 #38
Avatar billede oldschool Nybegynder
03. juni 2001 - 15:38 #39
Prøv bare at skriv URL´en i adressevinduet, så virker det... ihvertfald hos mig..

ellers, har du ikke en e-mail jeg kan sende forslaget til?
Avatar billede oldschool Nybegynder
11. juni 2001 - 21:18 #40
Avatar billede pyhta Nybegynder
29. juni 2001 - 14:44 #41
Jeg sad lige og legede lidt med dit logo og det blev til dette :
http://www.friserverplads.dk/pytha/Weber.jpg
Avatar billede webergrill Nybegynder
02. juli 2001 - 08:58 #42
Det er faktisk godt Pytha, nu er den 3. dimension kommet med, men kunne du gøre noget ved baggrunden, så den kommer til at handle lidt om det, som det hele går ud på - grillmad ?
Avatar billede pyhta Nybegynder
02. juli 2001 - 09:08 #43
Ja jeg vil da lige prøve...
Avatar billede pyhta Nybegynder
02. juli 2001 - 10:31 #44
Så har jeg prøvet men du kan jo selv lige se !!!

http://www.friserverplads.dk/pytha/weber1.jpg