Avatar billede gathering Nybegynder
13. marts 2007 - 20:53 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

usynlig partition

Jeg har en acer bærbar og er kommet til at slette mit windows recovery system (ja dumt) men jeg har nu recoveret dataen igen men skal ha det smidt over på det drev det høre til og jeg kan ikke se det i windows da den er fjernet men hvordan kan jeg få den frem???

ps. da jeg fik den frem smed jeg en usb nøgle til og troede at det som kom frem lå på den og ikke på en patition man ikke kan se
Avatar billede Slettet bruger
13. marts 2007 - 20:59 #1
Hvis vi taller om en "Hidden partition" plejer jeg at bruge en Live-cd - hvis der ikke kommer andre bud kan vi jo vende tilbage
Avatar billede gathering Nybegynder
14. marts 2007 - 19:45 #2
hvad mener du med en live-cd for har kun installationen på en patition og ja det er en hiden patition
Avatar billede Slettet bruger
14. marts 2007 - 19:54 #3
Det har jeg forstået, men for en Live-cd er intet skjult
Avatar billede gathering Nybegynder
15. marts 2007 - 17:39 #4
hvad er en live-cd????
Avatar billede Slettet bruger
15. marts 2007 - 17:47 #5
Avatar billede gathering Nybegynder
16. marts 2007 - 18:02 #6
tak for det jeg vil lige prøve og se
Avatar billede Slettet bruger
29. marts 2007 - 16:25 #7
Noget nyt ??
Avatar billede gathering Nybegynder
29. marts 2007 - 18:45 #8
ja det virkede havde helt glemt det smid et svar
Avatar billede Slettet bruger
30. december 2007 - 08:24 #9
Godt nytår