Avatar billede m2000 Nybegynder
13. marts 2007 - 19:46 Der er 4 kommentarer

Mine filer er forsvundet.

Lige pludselig manglede der ca 80 gb af mine ting på et af mine drev og det eneste jeg husker at have gjort var at lave en diskoprydning på drevet og krydse ud for katalogfiler til indholdsindeksering hvis  der ik kan ske fejl ved det ved jeg ik rigtig hvordan det kan være sket så nemlig et par timer før atjeg havde alle mine ting og opdagede det ved at der manglede et program jeg prøvede at åbne fra en genvej... eventuelt kunne jeg os godt tænke mig nogle forslag til et recovery program der let kan gendanna filer slettet for nylig da jeg ik regner med at filerne er overskrevet har ik brugt drevet siden...
Avatar billede haverslev Novice
13. marts 2007 - 20:07 #1
Hvis det f-eks er programmer der er væk, så kan du prøve at lave en Systemgendannelse:
Klik på start, klik på programmer, klik på tilbehør, klik på systemværktøjer, klik på systemgendannelse, marker ”Gendan computeren”. klik på næste og vælg en "fed" markeret dato, (før problemet opstod) og klik på næste. Den genstarter og gendanner pc`eren.  Når den har gjort det, kommer der en boks, som klikkes OK på.  Det er muligt at fortryde gendannelsen, ved at gå ind i ”systemgendannelse” og klik på fortryd sidste gendannelse

Ellers:
http://www.pcinspector.de/file_recovery/dk/welcome.htm

http://www.helgec.dk/lost%20data.html
Avatar billede haverslev Novice
13. marts 2007 - 20:09 #2
Getdataback er nok et af de bedste recovery programmer, dog koster det penge:
http://www.runtime.org/downloads.htm
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
13. marts 2007 - 21:10 #3
jeg ville nok...
tage et image af partiotionen, hvor de forsvudne filer er på.
Og så prøve systemgendannelse..hvis det lykkedes, vil det sikkert rede mere end hvis man skal recover filerne.
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
13. marts 2007 - 21:13 #4
ps: lav så lidt så muligt på drevet, tag drevet ud, og tilslut det som slave i en anden pc.
installer programmer og kopier til et andet drev, når du skal gendanne.!
så sørg for at ha´ plads nok.
.. og Helgec´s bud er ganske udemærket.