Avatar billede onkelbt Nybegynder
13. marts 2007 - 19:03 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

klon modus tv/skærm

Jeg har et nvidia geforce 6600 gt grafikkort.
Når jeg sætter skærmen i klon modus tv/skærm, ændrer skærminstillingerne sig.
Er det muligt at beholde de samme indstillinger på skærmen ved kolnmodus som jeg har ved enkeltskærm.
Ved dualview går det jo fint.
Ps. jeg ser web tv på tv`et og skærm til alm. pc brug
Avatar billede onkelbt Nybegynder
13. marts 2007 - 19:04 #1
ups stavefejl der skal stå klonmodus
Avatar billede jokkejensen Novice
13. marts 2007 - 19:30 #2
med klon skal skærm opløsningerne, fornuftigt nok, være ens.

ex, hvad skulle der ske hvis du maksimere et vindue.. skal det være maksimeret på dit tv eller din skærm..

Jeg kan ikke garentere at 3.parts software som ultramon måske kan klare opgaven.

/JJ
Avatar billede onkelbt Nybegynder
22. april 2007 - 17:12 #3
Har været bortrejst, derfor ingen respons.
Jeg har to indstillinger på klon tv/skærm og skærm/tv. Så hvis man maximerer et vindue
med klonmodus tv/skærm skal den selfølgelig gøre det på tv`et og ved skærm/tv omvendt.
Og ultramon er kun til monitorer