Avatar billede kpolsen Nybegynder
13. marts 2007 - 16:14 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Ny Zepto-modeller

Jeg har kunne læse herinde, der kommer nye zepto modeller snart.

Så vil jeg høre, om der er nogen, der ved, hvad der bliver af ændringer?

Er det værd at vente, nu når de har sat fx 6214-modellen 2000 kr. ned?
Avatar billede zeppelin Nybegynder
14. marts 2007 - 09:19 #1
Det er nok op til dine behov.

Hvis 6214 opfylder dine krav, ville jeg da gerne spare 2000. :)

Kender dog ikke til hvad de nye modeller indeholder som du snakker om.
Avatar billede huset Praktikant
14. marts 2007 - 09:29 #2
Du kan ikke forvente max rabatter på de gamle modeller, da de jo stadig er meget nye.

Der vil ske release fra Zepto omkring Maj + -

Af nye ting kommer GO8600, understøttelse af 800MHz FSB, flash HDD med 3-5 sek boot samt overførsel med 200MB/s
Avatar billede kpolsen Nybegynder
14. marts 2007 - 18:10 #3
Tror jeg slår til nu. Men jeg ville da ærge mig, hvis jeg havde købt den for en måned siden...