Avatar billede doz Nybegynder
13. marts 2007 - 11:08 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Hent Outlook-data ud fra HD der er i stykker

Hej.

Jeg sidder med en bærbar computer hvis HD er gået ned. Det er ikke muligt at få den op at køre igen, har prøvet med WinXP Genoprettelseskonsol, installere WinXP ovenpå osv..

Jeg kan med en Ubuntu LiveCD komme ind og læse på disken, men kan jo ikke lave en Outlook-backup. Er der et sted på HD'en Outlook 2003 gemmer sine e-mail's og kontaktpersoner? Det drejer sig om to forskellige profiler.

Håber I kan hjælpe.

Mvh

Doan
Avatar billede vejmand Juniormester
13. marts 2007 - 11:12 #1
Søg efter *.pst filer
Der ligger dine mails og kontakt personer.
Avatar billede vejmand Juniormester
13. marts 2007 - 11:15 #2
"Normalt" ligger de her:
C:\Documents and Settings\%username%\Local Settings\Application Data\Microsoft\Outlook\outlook.pst