Avatar billede bombur Nybegynder
13. marts 2007 - 09:35 Der er 2 kommentarer

Nestede gridviews

Hej

Jeg skal have lavet et dynamisk nested gridview. Problemet er at jeg ikke bare skal have sat det nestede gv ind i en af cellerne, men derimod ind, som en row.
Det nestede gv skal fx aktiveres når man klikker på en ret knap i det normale gv, hvorefter der under den valgte row bliver vist det nestede gridview. Hvilket altså betyder at alle efterfølgende rows i det normale gv vil blive rykket ned under det nestede gv.

Lyder det som noget der kan lade sig gøre?

På forhånd tak
Rune
Avatar billede neoman Novice
13. marts 2007 - 14:27 #1
Lyder ikke som noget der kan gøres umiddelbart, men måske kan du bruge noget som ligner a la dette : http://www.webswapp.com/codesamples/aspnet20/nestedgridviews/default.aspx
Avatar billede bombur Nybegynder
13. marts 2007 - 14:41 #2
Det kan jo faktisk sagtens lade sig gøre sådan ser det ud til. Og hvis jeg smører lidt ajax på kommer det til at køre helt flydende. Den der er godkendt :)
Og hvis ikke det virker med det jeg skal bruge det til kan jeg bare blive nødsaget til at lave det med en repeater. Sikkert ikke den store forskel i sidste ende.