Avatar billede tcgrafik Nybegynder
12. marts 2007 - 22:16 Der er 2 kommentarer

galleri - viser ikke hvilket billede det er i et tekstfelt

Billede galleriet virker fint. Mangler bare den viser hvilket billede der bliver vist fra den eksterne billede mapppe i et tekstfelt?
har oploadet arbejds filerne

http://www.peterkok.dk/billedegallerytest.rar

det burde virke men det gør det desvære ikke. på forhånd tak
Avatar billede kragekjaer Praktikant
12. marts 2007 - 22:27 #1
prøv og vend tilbage når du går istå
Avatar billede tcgrafik Nybegynder
12. marts 2007 - 22:38 #2
tror mig, jeg er gået istå - har prøvet at udskifte diverse kode, men aner ikke hvad jeg skal tag fat i, når det nu burde virke.