Avatar billede chr_dk8270 Novice
12. marts 2007 - 16:13 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Rapportfod og kolonner

Jeg har en rapport med 4 kolonner, der i rapportfoden har optællen af antal poster.

Den 4. kolonne er kun udfyldt til midt på siden, men optællingen kommer så en blank side 2 - bortset fra sammentællingen.

Er der nogen der kan fortælle mig, om og hvordan jeg får optællingen placeres på side 1 i den frie del af kolonne 4.

Rapporten skal udskrives i 200 eksemplarer, så det er lidt åndssvagt, at skal udskrives 200 næsten blanke sider.

vh chr.
Avatar billede mugs Novice
12. marts 2007 - 16:16 #1
Er du sikker på, at rapporten ikke er for stor til at fylde een side?
Avatar billede chr_dk8270 Novice
12. marts 2007 - 16:49 #2
ja - det kan jeg se både inden og efter jeg udskriver rapporten. Hvorfor?
Avatar billede balderk Nybegynder
13. marts 2007 - 09:05 #3
hmm, du skal måske ikke oprette det samme spørgsmål to gange
Avatar billede chr_dk8270 Novice
13. marts 2007 - 16:50 #4
nej, det er nok rigtigt, jeg var bange for, at første spørgsmål var "kommet ned i køen" og dermed ikke blev besvaret
Avatar billede balderk Nybegynder
14. marts 2007 - 10:30 #5
Kunne du bruge det jeg skrev under den anden til noget?

Hvis ikke, så bare uddyb i denne tråd og luk den anden ved selv at oprette et svar, og tildele det pointene.
Avatar billede balderk Nybegynder
14. marts 2007 - 10:50 #6
Der gik lige en prås op for mig:

Er der et stort blankt stykke på en af fødderne? I givet fald afsætter Access denne plads på rapporten. Du kan så frigøre det ved at rykker adskillelsen op.
Avatar billede chr_dk8270 Novice
14. marts 2007 - 19:25 #7
Hej balderk - dit svar i min anden tråd inspirede mig, tak skal du have, nu forsøger jeg at tildele dig disse point.
Avatar billede chr_dk8270 Novice
14. marts 2007 - 19:26 #8
jo, det lykkedes vist - men dit svar gav mig altså også løsningen via guiderne.
Avatar billede balderk Nybegynder
15. marts 2007 - 10:37 #9
Bare det lykkedes for dig, tak for point.