Avatar billede doggy82 Praktikant
12. marts 2007 - 11:36 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Skriftbog - prikker ud for fonts?

Hejsa

Ang. programmet "Skriftbog".

Hva dælen betyder det når der er en prik ud for en skrift eller skriftgruppe?

På forhånd tak
- Lasse
Avatar billede sd8220 Seniormester
12. marts 2007 - 11:49 #1
Hej Lasse

Hjælpen findes i hjælpemenuen ,-)

Og jeg citerer den gerne:

Der vises et punktum på skriftlisten
Et punktum ved siden af navnet på en skriftfamilie i Skriftbog betyder, at der er installeret flere kopier af den samme skrift. Skriftbog kan nemt løse dette problem ved at slå ekstra versioner af familien af skrifter fra.

Løse skriftdublering:
Vælg den version af familien af skrifter, du vil bruge i Skriftbog.
Vælg Rediger > Fjern dubletter.

Den valgte version af skriften slås til, mens alle andre versioner slås fra.

/Sebastian
Avatar billede doggy82 Praktikant
12. marts 2007 - 12:06 #2
OK - det havde jeg også mistanke om.
Damn det lille lo*te program driller...