Avatar billede hejms Nybegynder
11. marts 2007 - 15:52 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

For stort billede i nogle spil på Plasma-tv.

Hejsa jeg har en Sony KDE-W50A11E (50 tommers plasma TV) og mit grafikkort er et Asus N7600GS.. Jeg kører på skrivebordet i opløsningen 1176x768 og det samme i mange spil, og det virker helt fint.

Problemet er bare at når jeg kører nogle spil, som kun kan bruge opløsninger 800x600, 1024x768 osv., så bliver skærmen alt for stor. Altså der er noget i hver side som jeg ikke kan se... De spil jeg har problemer med er bl.a Simcity 4 og Jedi Knight Outcast.

Er der nogen måder man kan 'tvinge' spillet til at køre i 1176x768 eller skal jeg gøre noget andet?

På forhånd tak. :)
Avatar billede psycosoft-funware Nybegynder
11. marts 2007 - 16:03 #1
EnTech's PowerStrip skulle kunne klare ærternet: http://entechtaiwan.com/util/ps.shtm :)
Avatar billede hejms Nybegynder
11. marts 2007 - 16:06 #2
Hm, det må jeg prøve så. Kunne du give mig en kort guide til hvordan jeg indstiller det til at gøre det i et spil??

Har prøvet det program før, da jeg rodede med indstillinger til skrivebordet og sådan, og det gik ret galt ;)
Avatar billede hejms Nybegynder
14. marts 2007 - 23:35 #3
Har afinstalleret powerstrip igen, da min computer gik i stå i mange spil når jeg havde det installeret...

Andre forslag?
Avatar billede hejms Nybegynder
19. maj 2007 - 17:32 #4
Slet ingen andre forslag?
Avatar billede hejms Nybegynder
23. september 2013 - 15:33 #5
*