Avatar billede gangsebangse Nybegynder
10. marts 2007 - 21:05 Der er 6 kommentarer

Hjælp til maskot

Hej hej.!

Jeg har lige fået min nye side sat ordentligt sammen, men jeg mangler lidt grafisk hjælp.!

Jeg skal bruge en "maskot"
som er en abe.

Håber der er en der har lysten til at hjælpe, da jeg desværre ikke selv har "know how" i det grafiske.!
Avatar billede simsevu Juniormester
11. marts 2007 - 13:14 #1
er det betalt?
Avatar billede gangsebangse Nybegynder
11. marts 2007 - 21:00 #2
Det kan godt arrangeres.!
Avatar billede simsevu Juniormester
12. marts 2007 - 21:48 #3
hvis du har msn.
tilføj
simon (a) nadafear (dot) dk

Lidt info om mig:
Simon Elkjær Hansen
Web-integrator elev odense
- Http://net-design.dk <- intet indhold endnu
Avatar billede gangsebangse Nybegynder
13. marts 2007 - 12:19 #4
jeg mener iflg. reglerne at løsningen skal kommer her på side.!
Avatar billede simsevu Juniormester
13. marts 2007 - 22:06 #5
okay det plejer jeg nu ellers ikke..
det ville også være hurtigere at lige snakke sammen om hvordan det skal se ud..
Avatar billede mclemens Nybegynder
22. april 2007 - 22:13 #6
"Kommentar: gangsebangse
jeg mener iflg. reglerne at løsningen skal kommer her på side.!"

Iflg. reglerne skal løsningen komme på siden, hvis der gives point,
hvis løsningen bliver en betalingsløsning behøver løsningen ikke
komme på siden, men der må ikke betales point samtidig med.

- Se evt. http://www.eksperten.dk/regler.phtml

2.Regler for brug af Eksperten.dk

- 6# Det er tilladt at udlodde andre præmier end point for svar. Det kan være penge. I så fald må man ikke udlodde point. Det er brugernes eget ansvar at afgøre, om svarene er korrekte og betalingen gennemføres. Eksperten.dk kan ikke drages til ansvar for hverken løsning eller betaling. Eksperten.dk vil kun blande sig i spørgsmål, der handler om point.

- 7# Hvis der udloddes andre præmier end point, herunder penge, så skal spørgsmålet placeres i kategorierne Opgaver eller Job/opgaver. Svaret på - eller løsningen til - et sådan spørgsmål, behøver ikke at blive offentliggjort på Eksperten.dk - i modsætning til spørgsmål, der involverer point. Disse skal offentliggøres på webstedet. Kategorierne Opgaver og Job/opgaver kan stadig indeholde spørgsmål med point som præmier. I så fald gælder de almindelige regler, såsom offentliggørelse af svar.

... Blot for at klarlægge reglerne for point
og offentliggørelses kravet på løsningen ...