Avatar billede ccfischer Nybegynder
10. marts 2007 - 14:10 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Billedprogram til web.

Hejsa!

Jeg leder efter et billedeprogram der kan vise mine billeder på mit egen hjemmeside. Det skal være et der kører på asp-script. Jeg skal kunne uploade billeder og skrive en tekst dertil, og så også ligge det i kategorier. Det skal Har kikket på hotscript.com og synes ikke rigtigt der var noget der faldt i min smag. Søger lidt i stil med det der bruges på tv2.dk, hvor de viser deres billeder fra bla. bryllup og sportsbegivenheder. Er villig til at betale, hvis det bliver aktuelt.
Avatar billede hansen Nybegynder
10. marts 2007 - 20:33 #1
Jeg har brugt et gallery fra www.xigla.com, det fungerer fint.
Her kan der hæftes kommentarer, åbne / lukke for upload, oprette kategorier og meget mere, men der findes et vred af sådanne programmer derude, prøv evt. på www.aspin.com
Avatar billede ccfischer Nybegynder
12. marts 2007 - 11:52 #2
Hejsa Hansen.

Takker for dit svar, beklager jeg først svarer nu men har ikke været så meget ved min pc. Men hvis du giver et svar, skal du også have dine point.
Avatar billede hansen Nybegynder
12. marts 2007 - 17:39 #3
Svar