Avatar billede elskermad.dk Nybegynder
10. marts 2007 - 11:47 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Trådløs switch

Hej Eksperter!

Jeg har brug for lidt hjælp til noget trådløs netværk.

Jeg har en trådløs router stående i stuen hvor internettet kommer ind i huset. Problemet er at jeg har to computere stående ovenpå og der derfor er trukket kabler gennem hele huset hvilket ikke er det kønneste.

Derfor ville jeg høre om det er muligt at forbinde det med en trådløs switch som så forbinder til routeren i stuen, men som har almindelige porte så computerne stadig kan forbinde til switchen med almindelige netkabler?

Jeg har kig på denne; http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=313124 - men kan den det? Eller var der en bedre løsning?

På forhånd tak for hjælpen :)
Avatar billede elskermad.dk Nybegynder
10. marts 2007 - 11:51 #1
Avatar billede michaels102 Nybegynder
10. marts 2007 - 13:29 #2
Vil måske ikke sige at det er en 100% bedre løsning. Men kunne da ellers være en mulighed

http://www.edbpriser.dk/Review/review.asp?ID=1516

og så tror jeg du evt. kunne tage fra udtaget ovenover ned i en lille 5 ports switch og så til de 2 pcere.
I stedet for at skulle købe 2 * ALL1682 Ethernet Bridge Powerline.

Bare et forslag
Avatar billede elskermad.dk Nybegynder
30. april 2007 - 20:28 #3
løsningen blev to trådløse netkort