Avatar billede stigbo Nybegynder
10. marts 2007 - 08:52 Der er 2 kommentarer

Vista - min explorer holder op med at fungere

Min IE i vista vil ikke lukke rigtig ned. Den kommer hver eneste gang med meldingen "Internet Explorer er holdt op med at fungere"
Herefter søger systemet efter en løsning, der nogle gange får IE til at genstarte, mens jeg andre gange må gå ind i "processer" for at lukke programmet ned.Nogle gange kan jeg end ikke åbne et nyt vindue uden at få fejlmeddelsen.(inde i fejlloggen ligger der pt 280 fejlmeldinger på problemmet)
Kan jeg genindlæse IE, eller hvad pokker gør jeg. Min midlertidige løsning hedder Firefox'
mvh
Stig
Avatar billede stigbo Nybegynder
10. marts 2007 - 11:09 #1
upps. Den har vist være oppe at vende før. Beklager
Stig
Avatar billede washburn Nybegynder
25. maj 2007 - 22:10 #2
Åben internetindstillinger - åben fanen sikkerhed og fjern fluebenet i "aktiver beskyttet tilstand" derefter skulle din IE7 gerne virke igen... Formoder at du har opgraderet fra XP