Avatar billede sujas Praktikant
10. marts 2007 - 01:03 Der er 24 kommentarer

Redirect til popup fra formmail

Jeg har nu i timer, dage og uger kæmpet med en kode i min formail som jeg ikke kan få til at fungere.
Er der en venlig sjæl der kan se fejlen?
Jeg har sikkert efterhånden stirret mig blind på den.
På forhånd tak.
Det ser ud som følger:
<html>
<head>
<TITLE>Kontakt.</TITLE>
<META NAME="Title" CONTENT="Strik">
<META NAME="Description" CONTENT="Strik til næsten garnpriser.
Strik til næsten garnpriser.
Sommerstrik, striktrøjer, helårsstrik, sokker, strikhuer, halstørklæder og diverse andre strikvarer.
Bestillinger kan udføres.

">
<META NAME="Keywords" CONTENT="strik,strikvarer,håndstrik,hjemmestrik,strikning,hjemmestrikket,garnpriser,sommerbluser,toppe,vinterbluser,sweatere,overdele,sokker,
huer,babystrik,babybluser,babyhuer,babysokker,halstørklæder,håndklæder,modeller,nederdele,garn,uld,bomuld,silke,efftektgarn,modegarn,mønster,syning">
<META NAME="Robots" CONTENT="ALL">
<META NAME="Revisit-after" CONTENT="15">
<META NAME="Author" CONTENT="Susan Jasmin">
<LINK REV=made href="mailto:info@strikvarer.com">
<META HTTP-EQUIV="Reply-to" CONTENT="info@strikvarer.com">
<META NAME="Copyright" CONTENT="Susan Jasmin 2004. All rights reserved">
<META HTTP-EQUIV="Content-language" CONTENT="dan">
<META NAME="DC.Title" CONTENT="strikvarer.com">
<META NAME="DC.Description" CONTENT="Strik til næsten garnpriser.
Sommerstrik, striktrøjer, helårsstrik, sokker, strikhuer, halstørklæder og diverse andre strikvarer.
Bestillinger kan udføres.">
<META NAME="DC.Subject" CONTENT="strik,strikvarer,håndstrik,hjemmestrik,strikning,hjemmestrikket,garnpriser,sommerbluser,toppe,vinterbluser,sweatere,overdele,sokker,
huer,babystrik,babybluser,babyhuer,babysokker,halstørklæder,håndklæder,modeller,nederdele,garn,uld,bomuld,silke,efftektgarn,modegarn,mønster,syning">
<META NAME="DC.Creator" CONTENT="Susan Jasmin">
<META NAME="DC.Rights" CONTENT="Susan Jasmin 2004. All rights reserved">
<META NAME="DC.Identifier" CONTENT="http://www.strikvarer.com">
<META NAME="DC.Language" scheme="NISOZ39.50" CONTENT="dan">
<LINK REL="schema.dc" HREF="http://purl.org/metadata/dublin_core_elements">
<SCRIPT>
function NewWin ()
{
NY=window.open('konfirmation.htm','NY','width=380,height=300,toolbar=no,scrollbars=no,resizable=no,menubar=no,statusbar=no,location=no')
}
</script>
<style>
<!--
BODY{
scrollbar-face-color:#000000;
scrollbar-arrow-color:#969696;
scrollbar-track-color:#000000;
scrollbar-shadow-color:#969696;
scrollbar-highlight-color:#969696;
scrollbar-3dlight-color:#969696;
scrollbar-darkshadow-Color:#969696;
}
-->
</style>
<!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.01 Transitional//EN">
<title>Webstyle produced NavBar</title>

</head>

<body topmargin="3" leftmargin="0" bgcolor="#000000" link="#FFFFFF" vlink="#CE0000" alink="#FFFFFF">
<FORM method="post" action="http://www.strikvarer.com/cgi-bin/FormMail.pl">
<input type="hidden" name="recipient" value="info@strikvarer.com">
<input type="hidden" name="subject" value="Forespørgsel">
<input type="hidden" name="redirect" value="http://www.strikvarer.com/konfirmation.htm">
<input type="hidden" name="return_link_url" value="http://www.strikvarer.com/konfirmation.htm">

<div align="center">
<table border="0" cellpadding="0" cellspacing="0" width="100%" height="614">
<tr>
<td width="112" valign="top" height="20">
      </td>
      <td width="773" height="20">
                <p align="center"><script src="xaramenu.js"></script>
<script Webstyle4 src="indexmenu_9.js"></script>
<div align="center"><table border="0" cellpadding="0" cellspacing="0" width="773" height="574" background="images/kontakt.jpg">
                  <tr>
                    <td width="800" height="574">
                      <div align="center">
                        <table border="0" cellpadding="0" cellspacing="0" height="506" width="543">
                          <tr>
                            <td width="537" height="506" valign="top">
                              <div align="right">
                                <table border="0" cellpadding="0" cellspacing="0" width="388" height="471">
                                  <tr><b>
                                  </b>
<td height="126" width="374" colspan="4" valign="top">
                                      <p style="margin-top: 50" align="right"><font size="1" face="Verdana" color="#FFFFFF"><br>
                                      <br>
                                      Kontakt</font></td>
                                  </tr>
                                  <tr>
          <td width="62" height="25"><font color="#FFFFFF" face="Verdana" size="1">Navn</font>
          <td width="310" height="25" colspan="3"><input type="text" size="43" name="Navn">
                                  </tr>
                                  <tr>
          <td width="62" height="25"><font color="#FFFFFF" size="1" face="Verdana">Adresse</font>
          <td width="310" height="25" colspan="3"><input type="text" size="43" maxlength="256" name="Adresse">
                                  </tr>
                                  <tr>
          <td width="62" height="25"><font color="#FFFFFF" face="Verdana" size="1">Postnr/by</font>
          <td width="310" height="25" colspan="3"><input type="text" size="43" maxlength="256" name="Postnummer">
                                  </tr>
                                  <tr>
          <td width="62" height="25"><font color="#FFFFFF" face="Verdana" size="1">Telefon</font>
          <td width="310" height="25" colspan="3"><input type="text" size="43" maxlength="256" name="Telefon">
                                  </tr>
                                  <tr>
          <td width="62" height="25"><font color="#FFFFFF" face="Verdana" size="1">E-mail</font>
          <td width="310" height="25" colspan="3"><input type="text" size="43" maxlength="256" name="E-mail">
                                  </tr>
                                  <tr>
          <td width="62" height="25">
          <td width="310" height="25" colspan="3">
            <p align="center"><font face="Verdana" size="1" color="#FFFFFF">Kontakt
            mig venligst ang. model nr.</font>
                                  </tr>
                                  <tr>
          <td width="62" height="25"><font color="#FFFFFF" face="Verdana" size="1">Model nr.</font>
          <td width="310" height="25" colspan="3"><input type="text" size="4" maxlength="256" name="Modelnr.">
                                  </tr>
                                  <tr>
                                    <td height="143" width="62" rowspan="2"></td>
                                    <td height="24" width="310" valign="middle" colspan="3">
                                      <p align="center">
                                  <font face="Verdana" size="1" color="#FFFFFF">Kommentar</font>
                                  </tr>
                                  <tr>
                                    <td height="119" width="310" valign="top" colspan="3">
                                      <textarea name="Kommentarer" rows="5" cols="32"></textarea>
                                  </tr>
                                  <tr>
                                    <td height="27" width="62"></td>
                                    <td height="27" width="47" valign="top"><td height="27">
                                    <a href="java script:NewWin()">
                                                    <input type="submit" value="Send" style="background-color: #EFEFEF; color: #000000; frameborder: 1; border-color: #000000; font-family: Verdana; font-size: 8 pt"></a> <td height="27" valign="middle" width="131">

<input type="reset" value="Ryd" style="background-color: #EFEFEF; color: #000000; frameborder: 1; border-color: #000000; font-family: Verdana; font-size: 8 pt">

                                    <td height="27" valign="top" width="130">

                            </td></form>
<script language="Javascript">
//var DOCUMENTGROUP='';
//var DOCUMENTNAME='';
//var ACTION='';
</script>
                        </table>
</body>
<SCRIPT LANGUAGE="JavaScript">
<!--
window.status="Strik til - næsten - garnpriser"
// -->
</SCRIPT>
Avatar billede sujas Praktikant
10. marts 2007 - 01:05 #1
Glemte lige at skrive, at det det selvfølgelig frejer sig om, er at jeg vil have en popup når man sender formularen, som det fremgår af overskriften.
Avatar billede roenving Novice
10. marts 2007 - 01:09 #2
<FORM method="post" action="http://www.strikvarer.com/cgi-bin/FormMail.pl" target="_blank">
Avatar billede sujas Praktikant
10. marts 2007 - 01:28 #3
Hej roenving - desværre, heller ikke det virker.
Avatar billede roenving Novice
10. marts 2007 - 01:30 #4
Får du da ikke en popup ?-)
Avatar billede sujas Praktikant
10. marts 2007 - 01:34 #5
Nej, det er ligemeget hvad jeg forsøger.
Jeg har en ven hos hvem det fungerer, heller ikke han kan forstå det...
Avatar billede sujas Praktikant
10. marts 2007 - 01:35 #6
Den går godt nok til den side jeg vil have, bare ikke som popup kun som alm. side
Avatar billede roenving Novice
10. marts 2007 - 01:41 #7
Prøver du fra noget på din egen computer ?-)

-- der kan være nogle subtile problemer, hvis man prøver at tilgå en server på samme maskine ...
Avatar billede sujas Praktikant
10. marts 2007 - 01:43 #8
Jeg har prøvet at uploade det, men det virkede stadig ikke
Avatar billede sujas Praktikant
10. marts 2007 - 01:44 #9
jeg har også andre sider med poup og de virker fint
Avatar billede sujas Praktikant
10. marts 2007 - 01:44 #10
så jeg tænker der en eller anden lille fejl andetsteds der blokerer?
Avatar billede roenving Novice
10. marts 2007 - 01:56 #11
Hrm, kan du smide et link ?-)
Avatar billede sujas Praktikant
10. marts 2007 - 02:04 #12
http://www.strikvarer.com/kontakt.htm
men det hjælper ikke så meget, for jeg har sat "den gamle" version på igen.
Men det er jo lidt dumt, for på den måde bliver folk "smidt af"
Avatar billede sujas Praktikant
10. marts 2007 - 02:06 #13
prøv bare at sende fra formularen
Avatar billede sujas Praktikant
10. marts 2007 - 02:13 #14
det skal også lige nævnes at hos den ven, er det ikke min sider der virker, men hans egen med den samme kode
Avatar billede roenving Novice
10. marts 2007 - 02:17 #15
Tjah, ikke meget popup der ...
Avatar billede sujas Praktikant
10. marts 2007 - 02:18 #16
nej men det er, som sagt, også den gamle version
Avatar billede sujas Praktikant
10. marts 2007 - 02:19 #17
det er nok de færreste der tænker på at gå tilbage, så jeg mister jo potentielle kunder på den måde....
Avatar billede roenving Novice
10. marts 2007 - 02:26 #18
Har du prøvet at sætte target på den nuværende udgave ?-)
Avatar billede sujas Praktikant
10. marts 2007 - 02:27 #19
kun lokalt- jeg har ikke forsøgt at uploade det
Avatar billede sujas Praktikant
10. marts 2007 - 02:32 #20
Nu bliver jeg nødt til at logge af, men hvis du kommer på noget, vil jeg være meget taknemmelig.
Avatar billede sujas Praktikant
11. marts 2007 - 19:43 #21
Nu har jeg fået at vide, det er på grund af min udbyder der ikke tillader redirect at være en popup...
Avatar billede roenving Novice
12. marts 2007 - 00:13 #22
Hrm, tjah, det er også en kedelig milighed ,-(
Avatar billede sujas Praktikant
12. marts 2007 - 00:18 #23
Det er desværre ikke kun en mulighed, men et faktum Øv...
Avatar billede roenving Novice
12. marts 2007 - 00:26 #24
Tjah, hvad kan man sige ...