Avatar billede allanjonas Nybegynder
09. marts 2007 - 17:51 Der er 4 kommentarer

Log ind feature lavet i flash

Hej Eksperter,

Jeg skal lave en enkel og brugervenlig log ind feature på en hjemmeside.
Jeg forestiller mig at jeg laver en flash dims med 2 indtastningsfelter og en send knap, hvor jeg på forhånd bestemmer hvad brugernavn og password skal være.
Dem der ønsker adgang, skal altså kontakte mig for at få disse oplysninger og alle har det samme brugernavn og password (indtil jeg ændrere dette manuelt i scriptet).

Sådan en flash dims må være lavet 100 gange før, men jeg kan bare ikke finde en!!??

Har nogen af jer et godt bud på:

Hvad kalder man sådan en flash dims ... flash log in ... password acces ...?

Hvor kan jeg finde en gratis flash movie, hvor jeg bare skal ændre brugernavn og password i scriptet??

Er der en tutorial et sted, hvor der står beskrevet hvordan jeg laver løsningen???

På forhånd tak.
Avatar billede mobius6 Juniormester
09. marts 2007 - 20:04 #1
flashkit.com/movies
søg: "log-in"
Avatar billede allanjonas Nybegynder
11. marts 2007 - 19:08 #2
Jeg fik ikke nogen resultater ved søgningen på flashkit
Avatar billede allanjonas Nybegynder
11. marts 2007 - 19:09 #3
Men har fundet en løsning andet steds

Tak for hjælpen