Avatar billede meek Nybegynder
09. marts 2007 - 11:49 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

What is nulled?

Hej Eksperter,

Hvad betyder det når noget kode er blevet "nulled", tænker på at man nogen gange kan hente nulled phpkode på nettet - men hvad der er hacket i det?

Meek
Avatar billede mcgoat Nybegynder
09. marts 2007 - 11:54 #1
kigger lige med
Avatar billede coderdk Praktikant
09. marts 2007 - 19:14 #2
En af de måder PHP-scripts kan beskyttes på, er at begrave noget kode i scriptet, der kontakter en server og på den måde beskytter sælgeren mod at scriptet benyttes ulovligt...
"Nulled" betyder at al den beskyttelse er blevet fjernet fra scriptet.
Avatar billede meek Nybegynder
16. juni 2008 - 11:34 #3
svar så du ka få point.
Avatar billede coderdk Praktikant
16. juni 2008 - 11:39 #4
:)
Avatar billede olebole Juniormester
16. juni 2008 - 14:32 #5
<ole>

- og det er naturligvis noget, du bør holde dig langt væk fra at benytte

/mvh
</bole>
Avatar billede meek Nybegynder
16. juni 2008 - 17:22 #6
hehe selvfølgelig, jeg stødse bare på det i en artikel på zdnet ;-)