Avatar billede -simit- Nybegynder
09. marts 2007 - 11:13 Der er 1 løsning

Pc fryser under opstart

Når jeg starter min PC får jeg følgende besked:
CMOS settings wrong
Overclocking Failed! Please enter Setup to re-configure your system.
Press F1 to run SETUP
Press F2 to load default values and continue

Hvis jeg trykker F1 og laver ændringer i bios'en så fryser PC når den genstarter ved det første skærmbilledede, det hvor der står "Press DEL to run Setup, Press TAB to display BIOS POST Message"
Hvis jeg trykker F2, så sker det samme når jeg genstarter min PC.

Hver gang den fryser bliver jeg nødt til at tage strømmen og fjerne batteriet.

Jeg har prøvet at updatere bios'en men det hjalp ikke.

Mit bundkort er et ASUS P5B-PLUS VISTA EDITION

Er der nogen der har nogen forslag til hvordan jeg løser dette problem?
Avatar billede -simit- Nybegynder
10. marts 2007 - 22:56 #1
lukker