Avatar billede denskalledemunk Nybegynder
28. maj 2001 - 21:26 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Sletning af søgeord

Hej jeg har et simpelt(?) spørgsmål;
Når jeg i f.eks. hotmail indtaster brugernavn, så kommer der forskellige forslag frem, da jeg har flere konti. Dessuden når jeg f.eks. søger på søgemaskiner bliver det jeg tidligere har søgt på vist. Det er jo ikke så sjovt, hvis andre kan se det :o) Problemet mit er så; Kan jeg slette disse, slå denne funktion fra OG eventuelt gøre det for enkelte sites, f.eks. en søgeside (samtidigt med at jeg beholder f.eks. forslag til hotmail)? Jeg ved at man kan slette /WINDOWS/TEMP-mappen, men ligger filerne her?
På forhånd tak!!
Avatar billede sukos Juniormester
28. maj 2001 - 21:33 #1
Går ud fra du bruger Iexplorer:
Funktioner --> Internetindstillinger --> Indhold --> Min profil ..... mener jeg da!
Tjek også lige med Autofuldførelse
Avatar billede negertt Nybegynder
28. maj 2001 - 21:37 #2
Åben Internet gå ind i Funktioner vælg Internæt-indstillinger. vælg fanen Indhold. Gå ned til Autofuldførsel. Fjern alle fluebenende...

Avatar billede denskalledemunk Nybegynder
28. maj 2001 - 21:37 #3
Ja tak, det virkede som det skulle. Hvis du vil ha 15 points så lav et \"svar\" :o)
Avatar billede negertt Nybegynder
28. maj 2001 - 21:38 #4
Jeg vil gerne have dem..... *s*
Avatar billede negertt Nybegynder
28. maj 2001 - 21:41 #5
Tak