Avatar billede eikhorsholm Nybegynder
09. marts 2007 - 02:16 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Redskab til at lave afrivningskant.

Jeg skal bruge et redskab til, at lave en masse små huller i noget karton, så man nemt kan rive stykker af der hvor jeg ønsker.
Jeg ved ikke hvilket redskab jeg skal lede efter, hvad det hedder el. lign.

Nogen idéer til hvor jeg kan købe det, hvad det hedder eller andet tip som kan hjælpe mig på vej?

P.S. Jeg har prøvet Panduro Hobby, no luck!
Avatar billede jarlen67 Nybegynder
09. marts 2007 - 06:17 #1
De gange jeg har haft brug for at lave en masse små huller i papir/karton, har jeg benyttet en symaskine.
Den er genial til at lave hullerne, og det virker 100%
Avatar billede aros Nybegynder
09. marts 2007 - 08:07 #2
Zap-in har en gang haft en rulleskærer hvor man kan skifte skærehjulet ud med en der kan perforere. Den fungere ganske fint
Avatar billede old-faithful Praktikant
10. marts 2007 - 01:23 #4
Netto havde for nylig en perforeringsmaskine til 50 kr. Du kan evt. prøve at se om de stadig har sådanne. Men ved ikke om "pap" er for tykt...