Avatar billede hcichosz Praktikant
08. marts 2007 - 17:25 Der er 1 kommentar og
2 løsninger

skærm billede har vendt sig lodret

Hej
på en IBM bærbar computer har en knægt på en eller anden mystisk måde, fået skærmbilledet til at vende sig 80 grade, så alle ikoner ligger på side, bare ved at trykke på nogle knapper,

hvordan får jeg det vendt igen ?
det er xp pro
Avatar billede sam5412 Nybegynder
08. marts 2007 - 17:40 #1
Hej...  Jeg regner med at du mener proceslinjen du mener når du skriver skærmbilledet.. ? om det er den så læg muspilen på proceslinjen,venstre klik og samtidig som du holder venstre klikken nede så træk proceslinjen ned eller op der hvor du vil ha den,når den er på plads så højre klik på proceslinjen,i den rude som kommer frem klikker du for lås proceslinjen så der kommer et flugeben frem,så sker det ikke igen at den knælt flytter på den *S*

Sam5412
Avatar billede ebusiness Nybegynder
08. marts 2007 - 17:45 #2
Det kommer lidt an på videokortdriveren, men normalt kan rotationsfeaturen findes ved at du højerklikker på skrivebordet, vælger egenskaber, vælger fanebladet indstillinger, trykker avanceret og leder efter det derfra.
Avatar billede hcichosz Praktikant
08. marts 2007 - 17:48 #3
Hej
har fundt det ctrl alt og så piletasterne, det er åbentbart en xp funktion
men tak skal i have