Avatar billede ares Nybegynder
28. maj 2001 - 20:56 Der er 25 kommentarer og
6 løsninger

Konstruktiv kritik

Hej Eksperter

Http://www.musikerportal.dk

Kommentar ønskes....

Avatar billede madd Nybegynder
28. maj 2001 - 21:00 #1
Flot side! Uden tvivl! Som en \"rigtig\" portal! Forsiden er måske en smule kedelig at se på, med de samme farver og ikke megen \"power\" i, men ellers et ganske flot stykke arbejde..!

/Mattias
Avatar billede htx98i17 Professor
28. maj 2001 - 21:01 #2
meget flot... rigtig flot.
Banneren er dog ik så pæn, men hvilke bannere er det :o) hehe

Det ser ud som om at skyggerne på dine menuoverskrifter og generelt de andre skygger på dit grafik, ikke er ens
Avatar billede keysersoze Guru
28. maj 2001 - 21:02 #3
well - jeg ved ikke rigtig hvad jeg skal sige... men forsøger alligevel

designet er pænt og rolig uden de store overraskelser.
det er let at finde rundt på
pæne og enkle farve
og blablabla - alt det sædvanlige

som helhed må det siges at siden er som det kan forventes...

men det er måske netop fejlen - for mig at se er der lidt for mange af denne salgs sider, så for at få skabt en vis præference for ens side kræves der måske noget lidt mere original...

du må ikke misforstå mig, for siden ser god og funktionelt ud uden nogle fejl, men der mangler et eller andet som skal fange brugeren ved hans/hendes første besøg...
Avatar billede migme Nybegynder
28. maj 2001 - 21:06 #4
Fin side.
Men, den grønne banner forstyre for meget når man læser teksten.
Under \"Login\" burde der ikke være mulighed for at oprette sig selv, eller i det mindste stå hvem der har adgang til \"Login\"
Avatar billede ®azzer® Nybegynder
28. maj 2001 - 21:14 #5
Ganske nydeligt layout også i 2048*1536 ;o)

Avatar billede Slettet bruger
28. maj 2001 - 21:14 #6
Hehe, jeg synes du har lånt lidt for meget fra www.k10k.dk

Prøv at åbne din og deres side samtidigt.

Toke (en af mændene bag k10k) får en mail af mig hvis du ikke laver noget originalt arbejde selv..så er du advaret.
Avatar billede ®azzer® Nybegynder
28. maj 2001 - 21:15 #7
ups.. den sendte...

Måske er siden lidt for hvid?

Men noget andet er at siden altså er katestrofal i netscape og det må du hellere får kigget på !
Avatar billede htx98i17 Professor
28. maj 2001 - 21:17 #8
umiddelbart ser jeg absolut ingen sammenligning mellem www.k10k.dk og www.musikerportal.dk
Avatar billede migme Nybegynder
28. maj 2001 - 21:19 #9
Att: el barto
Jeg kan ikke helt se hvad du mener?
Design eller stoffet?
Avatar billede cholm Nybegynder
28. maj 2001 - 21:22 #10
Flot side. Det er enkelt og overskueligt, absolut en side jeg ville bruge hvis jeg tilhørte målgruppen.

Mht. at den skulle ligne www.k10k.dk, kan jeg da kun sige at det er noget vrøvl....

Din side er hurtigt loadet hvorimod www.k10k.dk starter med at den mangler 157 elementer at loade!!! Så baserer man da sin side på folk med bredbånd eller en god tålmodighed :-)

/cholm
Avatar billede Slettet bruger
28. maj 2001 - 21:29 #11
Tjek www.datefinder.dk/copycat.gif og fortæl mig hvem der har ret!
Avatar billede htx98i17 Professor
28. maj 2001 - 21:32 #12
Der er lige en enkelt detaljer der, der ser ens ud. Det er jo ingeting i forhold til så mange andre der næmest laver en tro kopi. Den lille detalje kan man ikke dømme ham for.
Avatar billede Slettet bruger
28. maj 2001 - 21:33 #13
jo man kan...
Avatar billede Slettet bruger
28. maj 2001 - 21:35 #14
Jeg fatter ikke at folk ikke gider lavet noget selv! Kopister findes desværre overalt.
Avatar billede Slettet bruger
28. maj 2001 - 21:35 #15
Hvad siger du ares? Har du noget at tilføje?
Avatar billede htx98i17 Professor
28. maj 2001 - 21:36 #16
Forstå mig ret. Alle bliver inspireret af noget. Jeg ville tage det som et kompliment hvis der var nogen som genbrugte sådan en detalje fra mit design :o) Mener du virkelig at man kan føre retssag og det hele pga den lille detalje, eller hva mener du?
Avatar billede migme Nybegynder
28. maj 2001 - 21:36 #17
Att. el barto
...jo man kan... uddybelse følger måske?
Avatar billede ares Nybegynder
28. maj 2001 - 21:36 #18
El barto >> jeg er ked af misforståelsen men, jeg har på intet tidspunkt, kendt til k10k.dk.

Jeg kan se din point med ligheden..

Jeg kan kun sige at det sidste jeg ønsker er at folk skulle tro at jeg kopier....

Ares
Avatar billede Slettet bruger
28. maj 2001 - 21:36 #19
Bortset for det er siden da glimrende...god ide, men mangler jo som sagt et originalt design.
Avatar billede Slettet bruger
28. maj 2001 - 21:38 #20
ares> Hvor har du så fået grafikken fra? Du har 100% ikke lavet den selv, når man kigger på både ikoner og boxene med skygger... De er 100% identiske med dem fra k10k.dk (eller k10k.com om du vil)
Avatar billede ares Nybegynder
28. maj 2001 - 21:39 #21
El_barto >> du er manden bag studiestarter.dk - ikke sandt ????
Avatar billede Slettet bruger
28. maj 2001 - 21:40 #22
htx> Ja, jeg mener at der ville være grundlag for en retssag..Ikke at jeg tror Toke eller Per gad anlægge den (flinke drenge) men når den er så tydelig (hvad jeg mener), ja.

Avatar billede Slettet bruger
28. maj 2001 - 21:42 #23
ares> Jo, jeg er manden bag studiestarter.dk (som tingene ser ud nu)
Avatar billede ares Nybegynder
28. maj 2001 - 21:43 #24
Du syntes ikke der er en lighed med http://www.Tradedoubler.dk ????
Avatar billede Slettet bruger
28. maj 2001 - 21:47 #25
Der er visse sammenfald, men du er da velkommen til at skrive til dem... :-P Dog synes jeg at mit site er mere gennemført...

Avatar billede htx98i17 Professor
28. maj 2001 - 21:49 #26
jeg kan ikke komme ind på studiestarter.dk siden kan ikke findes...
Avatar billede migme Nybegynder
28. maj 2001 - 21:50 #27
Jeg kan heller ikke nå siden.

C:\\>ping www.studiestarter.dk
Unknown host www.studiestarter.dk.
Avatar billede ares Nybegynder
28. maj 2001 - 21:53 #28
Avatar billede ares Nybegynder
28. maj 2001 - 21:54 #29
Avatar billede Slettet bruger
28. maj 2001 - 22:10 #30
*S*
Avatar billede ares Nybegynder
28. maj 2001 - 22:10 #31
I rest my case ; )