Avatar billede drdal Nybegynder
08. marts 2007 - 10:49 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Hente oplysninger fra exchange til en web applikation

Hej eksperter

Jeg har fået en opgave hvor jeg skal udvikle en web applikation der henter nogle oplysninger fra public folders på en exchange server og liste dem ud fra forskellige kriterier. Jeg har søgt en del på nettet og har læst mange spørgsmål her på eksperten, men sidder stadig fast..

Nogen forslag? (det skal være i ASP.net C#)

Er meget grøn til ASP.net, men har udviklet meget i PHP..
Avatar billede snepnet Nybegynder
08. marts 2007 - 23:54 #1
Avatar billede drdal Nybegynder
09. marts 2007 - 08:27 #2
Thx.. det ser jeg lige lidt på og neder tilbage..
Avatar billede drdal Nybegynder
09. marts 2007 - 08:32 #3
Det ser vidst ud til at være VB og ikke C#, men måske jeg kan hitte ud af at konvertere det.. eller..
Avatar billede drdal Nybegynder
09. marts 2007 - 11:26 #4
Ser ud til at være lidt mere overskueligt i PHP.. mangler lidt erfaring med .net..
tak anyway.. Jeg lukker
Avatar billede drdal Nybegynder
09. marts 2007 - 11:26 #5
Send svar hvis du vil have point!
Avatar billede snepnet Nybegynder
09. marts 2007 - 12:20 #6
Du kan snildt konvertere mere mellem VB og C# hvis du er er interesseret - der er en række online værktøjer til den slags - bla.:
http://www.developerfusion.co.uk/utilities/convertvbtocsharp.aspx
- Jeg prøver at lave et lille eksempel til dig... Har du en emailadd jeg kan sende en zipper til?
(jeg skal nok lægge det herud også, men det er lidt bikset hvis du skal have en solution ud af det).
Mvh
Avatar billede drdal Nybegynder
09. marts 2007 - 12:24 #7
Det lyder godt!! dal@biology.sdu.dk
Avatar billede snepnet Nybegynder
09. marts 2007 - 12:32 #8
Hvilken version af Exchange server bruger i?
(Hvis det er en 2007 - kan du få udstillet en webservice du kan trække oplysninger etc. fra).
Mvh
Avatar billede drdal Nybegynder
09. marts 2007 - 12:36 #9