Avatar billede identity Nybegynder
07. marts 2007 - 21:55 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

En der kan lave en slags tilbudsliste / shoppingcart

Jeg mangler en der kan lave et forholdvis simpelt php script, der skal fungere lidt som en indkøbskurv (blot uden priser)

Kort fortalt så skal scriptet modtage data fra min eksisterende side, hvor jeg via en formular og post sender nogle variabler, den skal lægge i listen. Det vil dreje sig om navn, kategori, antal på lager, link til billede, link til produkt. Jeg har altså en tilføj til liste knap på min produktside.

Den skriver så produktet på tilbudslisten og her skal man have mulighed for at hoppe tilbage og "shoppe"  videre eller gå til næste skridt, hvor man udfylder en formular med navn, adresse, telefon, email osv. Denne formular skal sendes til mig og derudover en kopi til kunden.

På selve tilbudssiden skal den vise billede, navn, kategori, link til produktet samt en checkbox med antal. På checkboxen skal der være et check, så man ikke kan ændre antallet højere end det maximum jeg har angivet i min variabel. Derudover skal der være en fjern knap. Samt en opdater.

Jeg vil også have lavet en lille php fil jeg kan inkludere i toppen af min side, som viser hvor mange produkter man har tilføjet til sin tilbudsliste.

Når kunden har udfyldt formular, skal den naturligvis nulstille sessionen, så kunden evt. kan oprette en ny liste. Hvis kunden ikke gennemføre formularen, må den gerne kunne huske den, hvis den kommer tilbage.

Det burde være rimeligt simpelt og lige til at gå til.

Hvem har mod på opgaven? Også hvis der er spørgsmål, jeg har nok noget mere at vise frem..
Send mig et tilbud på daniel@4760.dk
Avatar billede identity Nybegynder
08. marts 2007 - 18:31 #1
Anyone?
Avatar billede matz Nybegynder
09. marts 2007 - 10:21 #2
Er det en "no money" opgave?
Avatar billede identity Nybegynder
09. marts 2007 - 15:39 #3
Nej der er betaling.
Dog er der naturligvis et loft på hvor meget vi vil betale, da der egentlig
er en rimelig simpel opgave.
Avatar billede matz Nybegynder
09. marts 2007 - 17:00 #4
Hvor mange penge havde du tænkt dig at bruge på dette projekt?

Jeg kan sagtens udføre det.
Avatar billede icaps Nybegynder
10. marts 2007 - 18:42 #5
Hej - skriv til shan@sidh.com, så kan det være vi kan finde ud af noget!
Avatar billede morpheus Nybegynder
11. marts 2007 - 11:26 #6
Jeg har allerede sendt dig en mail - men har dog ikke fået svar endnu ... (dni @ qubix . dk)
Avatar billede Lars Søndergaard Nybegynder
12. marts 2007 - 22:47 #7
skal det være php ? hvad med .NET
Avatar billede identity Nybegynder
12. marts 2007 - 23:13 #8
Jeg lukker lige denne her, da vi har valgt ud.