Avatar billede allanrye Nybegynder
07. marts 2007 - 16:15 Der er 8 kommentarer

Point til skovge

Så er det oprettet.

Vh Allan
Avatar billede skovge Novice
07. marts 2007 - 19:26 #1
Jeg takker!    :-)
Avatar billede johnstigers Seniormester
07. marts 2007 - 20:49 #2
Så mangler i bare en reference....
(Link til spørgsmål)
Avatar billede skovge Novice
07. marts 2007 - 21:15 #3
Arh - glemte det igen, det er vist andne gang i denne uge!  :-/

http://www.eksperten.dk/spm/766063
Avatar billede johnstigers Seniormester
07. marts 2007 - 22:53 #4
Tak for link, men det er desværre ikke tilladt at give point på denne måde.

allanrye skal oprette et alm. spørgsmål som alle kan svare på for at give point.
I dette tilfælde må skovge ikke tage imod point.
Avatar billede johnstigers Seniormester
07. marts 2007 - 22:53 #5
Gider ikke anmelde, så regner med i finder ud af det ;)
Avatar billede allanrye Nybegynder
08. marts 2007 - 12:13 #6
Nu er jeg ikke helt med mere. Skovge har du fået dine point eller har du ikke fået dem. Eller skal der ske noget andet nu?
Avatar billede skovge Novice
08. marts 2007 - 13:48 #7
Jeg har fået point - men man må åbenbart ikke stille spørgsmål inde i et andet spørgsmål og så give point for det - man skal starte et nyt spørgsmål og så udlodde point der, så alle har mulighed for at svare - uagtet at problemet er blevet løst - endnu en fantastisk regel på Eksperten.  :-/
Avatar billede skovge Novice
09. marts 2007 - 07:19 #8
Ja, eller - det er jo så heller ikke helt rigtigt - faktisk har jeg ikke fået nogen point, for du har ikke accepteret mit svar.

For at undgå mere fnidder vedr. Ekspertens regelsystem, så svarer du bare selv på dette spørgsmål og accepterer dit eget svar - på den måde får du selv dine point tilbage, jeg får ingen og så lader vi det bare blive ved det - jag samler ikke på point alligevel - er bare glad for at kunne hjælpe så du fik løst dit problem.