Avatar billede megata Nybegynder
07. marts 2007 - 13:10 Der er 6 kommentarer

Quicktime"msi pakke"

Hej alle

Hvor kan jeg finde en quicktime MSI så jeg kan installere den på klienterne.
Giv et link til download sted TAK :)
Kører med 2003 server og XP klienter
Avatar billede freekyzone Nybegynder
07. marts 2007 - 13:47 #1
Fandt denne:
http://www.appdeploy.com/packages/detail.asp?id=520

I just downloaded the standalone package and I'm trying to deploy it to the network (1200 clients)

The technique with using the setup.exe is what we try to avoid.

So I did the following:
Launching QuickTimeInstaller.exe, and while it was asking for user input. I copied the complete directory with MSI and MST files away (%TEMP%\)

And as the installer is picky enough to check if it's started by it's setup.exe or not, I use the following command to distribute

msiexec /i QuickTime.msi /t 1031.MST ISSETUPDRIVEN=1

The important part is ISSETUPDRIVEN=1.
Avatar billede megata Nybegynder
08. marts 2007 - 00:52 #2
den fandt jeg nemlig også, der er ikke et link til download af msi pakken :/
Avatar billede freekyzone Nybegynder
08. marts 2007 - 10:49 #3
I just downloaded the standalone package

Som jeg læser det, så ligger msi som standart i installationspakken.
Avatar billede johnstigers Seniormester
22. maj 2007 - 20:06 #4
Hvis du har winzip eller winrar installeret, så højreklik på QuickTimeInstaller.exe og vælg extract - vupti: http://www.peecee.dk/index.php?lid=1&aid=1&pid=2&loadid=47436&noresize=yes

freekyzone har ret :)
Avatar billede freekyzone Nybegynder
23. maj 2007 - 07:12 #5
Tak John_Stigers for dit bekræftende svar.

Jeg smider et svar

:-)
Avatar billede johnstigers Seniormester
23. maj 2007 - 10:20 #6
Anytime ;)