Avatar billede enevold Nybegynder
07. marts 2007 - 11:08 Der er 11 kommentarer

Windows Medie Player

Med WMP har jeg prøvet på at bruge DR nettv. Får hvergang et fejlnr. 1072885327 hvad er skyld i det?
Har lige købt et lydkort og fået driverne opdateret så der mener jeg ikke problemet er.

Hvis i har et svar så forklar mig lige hvordan jeg giver point til den rigtige.
Avatar billede gurly Praktikant
07. marts 2007 - 11:56 #1
hvor ny er din mediaplayer, er det version 6, 7, 8, 9, 10 eller 11  ?
Avatar billede gurly Praktikant
07. marts 2007 - 11:57 #2
hvis den er ældre end version 9 så ville jeg starte med at prøve at gå i windows update, og installere en nyere media player
Avatar billede gurly Praktikant
07. marts 2007 - 12:22 #3
Det er vel ikke DR der har en fejl ?  for der er et spørgsmål mere her som har samme problem
http://www.eksperten.dk/spm/766545
Avatar billede gurly Praktikant
07. marts 2007 - 12:31 #4
har du prøvet at gå ind i mediaplayerens indstillinger, og så sætte kryds i flere streaming protokoller ?

start med at maximere playeren,
klik så på "funktioner"  vælg "indstillinger"  og "netværk"  sæt kryds i "TCP"  og "HTTP"  og klik "anvend"
Avatar billede enevold Nybegynder
07. marts 2007 - 16:12 #5
Undskyld, jeg glemte i farten at medieplayer er version 11
Avatar billede jesperaha Nybegynder
07. marts 2007 - 17:35 #6
Tricket med at vælge tcp og http-virker ikke. I mit tilfælde er de allerede afkrydset. Er ret sikker på at der er opstået en fell i mediaplayeren - googler man fejlen er alle rådene at man skal reinstallere media player - det er bare ikke muligt med vista - da media player 11 ikke ligger til download
Avatar billede enevold Nybegynder
07. marts 2007 - 17:57 #7
Jeg kører ikke Vista men bruger XP2 Pro. Jeg har fjernet version 11 og installeret version 10 men lige meget hjælper det. Du har nok ret jesperaha, det er media player der er noget galt med.
Avatar billede gurly Praktikant
07. marts 2007 - 18:05 #8
underligt i begge har samme fejl, dr net tv køre fint her, jeg har xp og mediaplayer 10
det er vel altid muligt at afinstalere mediaplayer og instalere den igen ?
Avatar billede gurly Praktikant
23. marts 2007 - 23:47 #9
fandt du ud af noget ? spørgsmålet er oppe igen nemlig  c",)
http://www.eksperten.dk/spm/769615
Avatar billede mallanikkelsen Nybegynder
24. marts 2007 - 07:43 #10
hejsa

dejligt at vide, at man ikke er alene med dette problem. Hos mig er det præcis det samme. Jeg får også føromtalte fejlmeddelelse, men ikke på samtlige websider. Ofte sker der bare ikke noget, når jeg forsøger at aktivere et link. Indtil nu har jeg ikke formået at streame noget som helst fra en eneste webside.

Håber på hjælp.

De bedste hilsner fra Allan
Avatar billede enevold Nybegynder
24. marts 2007 - 10:17 #11
Har stadigvæk problemet. Også bbc/click har det problem, men der bruger jeg Real Player. Men bruger jeg den på Nasa hjemmeside så virker den bare hvergang. Det er vistnok kun Microsoft der kan løse det problem. Men problemet er nok i underkanten for deres interesse.