Avatar billede triton Nybegynder
07. marts 2007 - 09:03 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Afsluttende opgave

Jeg skal til at lave en afsluttende opgave på akademimerkonom IT, og skal i den forbindelse skrive om Ajax.
Jeg havde tænkt mig at skrive om forskellen mellem google web toolkit og Echo2.
Problemet er at jeg ikke er verdens største haj til java programmering eller opgaveskrivning.
Tilgængæld skal jeg værre færdig til maj da jeg rejser udenlands bagefter.

Det jeg leder efter er en person som jeg kan sparre med til opgave n, som er god til java og opgaveskrivning.

Jeg regner med omk 100 i timen.

Drop en mail på

doodle2222@gmail.com

eller skriv her.
Avatar billede g1um Nybegynder
07. marts 2007 - 15:57 #1
cheetah
Avatar billede triton Nybegynder
07. marts 2007 - 16:19 #2
hvad er det for en uforskammet kommentar g1um, der er intet snyd indblandet i dette, udelukkende noget sparring.
Avatar billede g1um Nybegynder
07. marts 2007 - 16:32 #3
det var en slags j/k. tag det roligt ;)

fra min side ville jeg da anbefale at skrive opgaven helt selv.

Og hvorfor lige det emne ?

Skriv da hellere om noget, i dont know, spændende (mindr tør) og mere fyldig som har med web at gøre. Muligheder er mange: jeg ville nok skrive om Ruby On Rails (evt. vs gammeldags (ikke frameworked) php), Web Usability eller om hvordan ajax gør web til et bedre sted.
Avatar billede triton Nybegynder
12. marts 2007 - 17:02 #4
Hej g1um,
beklager der sad kanonen nok lidt løst.
Tak for din kommentar.
Jeg lukker hermed spørgsmålet.