Avatar billede arbogast Nybegynder
06. marts 2007 - 20:41 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

geninstallere Vista på PC hvor bundkort er skiftet.

Er dette ligeså bøvlet som med XP mht til at ringe til microsoft og snakke for sin syge moster for at få lov til at genaktivere?
Avatar billede nva Praktikant
07. marts 2007 - 10:14 #1
Hvis det er OEM er reglerne de samme såvidt jeg ved, så du kommer nok ikke udenom at ringe.
Avatar billede arbogast Nybegynder
07. marts 2007 - 12:16 #2
Argh!
Nå, men tak.
læg et svar.
Avatar billede nva Praktikant
07. marts 2007 - 15:13 #3
svar
Avatar billede arbogast Nybegynder
07. marts 2007 - 20:35 #4
så lakonisk :)
Avatar billede washburn Nybegynder
25. maj 2007 - 22:17 #5
Har du installeret en OEM Vista på én hardware konfiguration og samtidig aktiveret den skal du virkelig snakke for din syge moster for at aktivere den igen på en anden hardware konfiguration - har prøvet, vandt kampen, men det holdt hårdt... selv om den venlige pige i call centreret lød som en blondine var hun ikke et sekund i tvivl om at jeg havde skiftet hardware på min OEM licens. OEM licencer "låser" ved første installation og der står Microsoft virkelig hårdt med Vista.