Avatar billede cyrusdk Nybegynder
06. marts 2007 - 13:36 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Shared inbox & Sent items

Jeg har et problem med Outlook og Exchange. Det er sådan at nogle af vores brugere har behov for at have deres egen mailbox, samt dele en mailbox. Dette har jeg gjort ved at tilføje en mailbox som åbnes sammen med deres egen mailbox.
Problemet opstår når folk skal sende mail fra denne delte mailbox. De mails folk sender ender nemlig i deres egen sent items og ikke i den delte mailbox sent items.

Hvordan får jeg mails der er sendt on behalf of den delte mailbox til at ligge i den delte mailbox's sent items mappe?

Håber det er til at gennemskue hvad jeg vil :)

Thomas
Avatar billede cyrusdk Nybegynder
31. december 2007 - 10:16 #1
Jegh ar løst problemet ved at give folk webmail-adgang i stedet for at bruge Outlook-klienten.
Avatar billede riversen Nybegynder
31. december 2007 - 10:20 #2
det andet er ikke muligt uden at man håndtere det enten ved at flytte den manuelt eller måske man kan lave en regel, som køres ved mailafsendelse.
Avatar billede riversen Nybegynder
31. december 2007 - 10:20 #3
men reglen skal laves hos alle brugere, der har adgang til mailboxen.
Avatar billede Ny bruger Nybegynder

Din løsning...

Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.

Loading billede Opret Preview
Kategori
IT-kurser om Microsoft 365, sikkerhed, personlig vækst, udvikling, digital markedsføring, grafisk design, SAP og forretningsanalyse.

Log ind eller opret profil

Hov!

For at kunne deltage på Computerworld Eksperten skal du være logget ind.

Det er heldigvis nemt at oprette en bruger: Det tager to minutter og du kan vælge at bruge enten e-mail, Facebook eller Google som login.

Du kan også logge ind via nedenstående tjenester