Avatar billede simosoft Nybegynder
06. marts 2007 - 09:48 Der er 4 kommentarer

Vurdering af www.thurokro.dk

Hejsa.

Jeg er lige netop blevet færdig med hjemmesiden: www.thurokro.dk. Hvad synes i om designet? Er det nemt og overskueligt?

Hvad kan evt. laves om så det bliver nemmere for brugerne?
På forhånd tak...

Med Venlig Hilsen
Simon Duun
Avatar billede mcgoat Nybegynder
06. marts 2007 - 09:54 #1
Copyright 2007 - 2008

er de 115 antal besøgende? måske skrive det.

Når man kører musen over kontakt kommer dropdown, men det kan godt være lidt svært at læse hvad der står da den overlapper noget andet tekst.

Hvis man skifter mellem f.eks Forside og Restaurant rykker siden sig en smule, billederne ude til venstre rykker sig ihvertfald.

Billedet på forsiden ser lidt grumset ud.

Var alt for nu, syntes ellers den ser meget godt ud :)
Avatar billede overchord Nybegynder
06. marts 2007 - 10:15 #2
Jeg lagde maerke til de samme ting som mcgoat. MEn selvom billedet paa forsiden bliver forbedret ville det maaske vaere godt bare at have et par enkelte linjers tekst om kroen paa forsiden maaske?
Men ellers fint arbejde - alt virker :-)
Avatar billede mcgoat Nybegynder
06. marts 2007 - 10:45 #3
Hmm. Din besøgstæller tæller op hvis man opdaterer siden ved at trykke F5, er det meningen?
Avatar billede mcgoat Nybegynder
02. april 2007 - 11:04 #4
feedback?