Avatar billede strate Nybegynder
05. marts 2007 - 19:27 Der er 7 kommentarer

hvem kan i anbefale

hejsa

jeg er igang med at overtage landsbyens hjemmeside, den er idag lavet i dynamic web her giver vi 299.- pr mdr. ex moms. vi vil gerne have det billigere men lige så brugervenligt.

vi vil gerne have en opslags tavle og forum og blogs.

hvad kan i anbefale
Avatar billede leif Seniormester
05. marts 2007 - 19:39 #1
Hvis der bruges DynamicWeb ligger der jo et CMS system bagved samt der er lavet Design osv.

Men det skulle da være muligt at lave noget med et CMS system billigere, men så vil du bare få en etableringsudgift da sitet ikke kan flyttes fra dem.
Avatar billede grafix Nybegynder
05. marts 2007 - 19:39 #2
Prøv at se her, det er en verden fuld af nye muligheder. Og så er det gratis og baseret på Open Source: http://www.opensourcecms.com
Avatar billede strate Nybegynder
05. marts 2007 - 19:48 #3
vi har købt løsningen af et reklame firma i byen og de havede løsningen sammen med dynamic....  så designet er købt og betalt og kan "bare" flyttes men hvis man ikke "bare" kan dette så kan det jo blive dyrt hvis jeg skal redesigne det hele...

eller tager jeg fejl
Avatar billede leif Seniormester
05. marts 2007 - 22:59 #4
Jo, designet kan du tage med dig, men systemmet som ligger bagved kan du ikke !
Avatar billede leif Seniormester
05. marts 2007 - 23:02 #5
Dvs. der er en eller anden, evt. dig selv, som skal bygge siden i et nyt system !
Avatar billede it-dk Nybegynder
05. marts 2007 - 23:31 #6
Jeg ved ikke om disse 2 udbydere kan hjælpe - www.unitspeed.dk og www.intergate.dk. Jeg anvender dem begge til mine domæner og er yderst tilfreds med deres service. Jeg ved at intergate.dk har et cms system men det kan være til er til at tale med.
Avatar billede hartnet.dk Nybegynder
06. marts 2007 - 07:38 #7
Prøv at en kiggert på min side.
http://udviklingsnettet.dk/default.aspx?pageId=15

Du kan se en præsentation af det.