Avatar billede zhark Nybegynder
05. marts 2007 - 11:19 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Deaktivere AVG prg.

Er der ikke en der kan fortælle hvorledes man deaktiverer AVG antivirus programmet, gerne hurtigt :)
Avatar billede mcgoat Nybegynder
05. marts 2007 - 11:35 #1
Vil tro du kan højreklikke på AVG ikonet der ligger nede ved siden af uret, og vælge Luk/Deaktiver eller noget
Avatar billede zhark Nybegynder
05. marts 2007 - 11:47 #2
Var meget nærliggende, men virker desværre ikke som f.eks. Norton.
Avatar billede mcgoat Nybegynder
05. marts 2007 - 11:50 #3
Hvad med CTRL+SHIFT+ESC for at få joblisten frem og så dræbe AVG processen der kører?
Avatar billede zhark Nybegynder
08. marts 2007 - 17:38 #4
luk