Avatar billede listige_luc Praktikant
04. marts 2007 - 21:32 Der er 1 kommentar

Skærm slukker helt i Windows Vista

Hej

Efter at jeg for nylig fik opgraderet til Windows Vista er min skærm begyndt at opføre sig mærkeligt indimellem.

Nogle gange slukker den helt. Selvom jeg slukker og tænder igen på knappen, så slukker den bare sig selv igen. Jeg kan ikke engang nå at se om computeren er gået ned eller om den bare kører videre. Den eneste måde at få liv i skærmen igen er ved at slukke eller resette, hvilket giver mig skærmen med at Windows ikke blev lukket korrekt, fejlsikret tilstand osv.

Der er forskellige intervaller imellem problemet, men jeg fornemmer en tendens. Det sker hyppigere når jeg foretager mig flere ting på en gang, har flere programmer kørende, starter flere op på en gang osv. Det sker også hver gang at jeg ændrer i de visuelle effekter mht. udseende vs. ydeevne. Så sker det hver gang.

Jeg kørte XP inden og der oplevede jeg det ikke. Jeg har selvfølgelig oplevet blue screen i ny og næ, men der vidste jeg i det mindste at noget var hændt. :-)
Avatar billede htmlkongen Novice
04. marts 2007 - 22:46 #1
Prøv at opdatere drivere til skærmkort samt grafikkort :)