Avatar billede firmappn Nybegynder
04. marts 2007 - 19:12 Der er 1 kommentar

Tilslut netværksdrev

Jeg har tilsuttet et netværksdrev, men skal indtaste en kode hvergang computeren startesfor at komme i kontakt med drevet, kan man ikke indstaste koden så den husker den hvergang?
Avatar billede casperaaa Nybegynder
15. marts 2007 - 18:29 #1
Mener kun det er Vista Business der kan kører logon script, og netværksdrev ordenligt. Mener ikke de andre versioner inkl. Ultimate kan dette!