Avatar billede bikerbirk Nybegynder
04. marts 2007 - 14:29 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Klip fra det royale bryllup

Jeg søger et klip fra gårsdagens bryllup, mener det er fra TV2. På klippet ser man Alexandras forældre ankomme til Jomfruens Egede.
Har kun kunnet finde et 2-sekunders klip af de vinkende forældre, søger hele ankomsten med chauffør og det hele.
Avatar billede screem_brille Novice
04. marts 2007 - 14:33 #1
der var intet royalt over det bryllup, det var en helt almindelig vielse.
Avatar billede miti7 Nybegynder
04. marts 2007 - 20:39 #2
Hørt !  Alexandra giftede sig derimod UD fra den royale familie.
Avatar billede dang Praktikant
06. marts 2007 - 18:11 #3
Tjaaaa, men hun får da alligevel penge fra staten!

Med al den snak om at arbejdsløse skal i arbejde var det ikke så en ide at tage danmarks højst betalte bistands klienter og få dem til at lave noget reelt arbejde ;o)
Avatar billede bikerbirk Nybegynder
22. august 2007 - 13:13 #4
Ahaja, min fejl . Men klippet fandt jeg aldrig, luk