Avatar billede muddyw. Praktikant
04. marts 2007 - 14:09 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

DVD optager

Jeg er ude efter en DVD optager, hvor jeg kan sætte den til at optage på timer og hvor jeg så kan begynde at se fra starten af optagelsen inden udsendelsen er helt færdig med at optage (altså hvis man kommer for sent hjem til at se fra starten)

Hvad hedder denne funktion?
Avatar billede mortensen Nybegynder
04. marts 2007 - 14:13 #1
på de fleste fabrikater kaldes det TIME SHIFT
Avatar billede uffesteenberg Novice
05. marts 2007 - 12:52 #2
Du kan få masser af gode råd og anbefalinger på recordere.dk ;-)
Avatar billede nyside Nybegynder
05. marts 2007 - 23:40 #3
På Min TIME SHIFT
Avatar billede muddyw. Praktikant
07. marts 2007 - 01:14 #4
takker ;-)
Avatar billede mortensen Nybegynder
07. marts 2007 - 12:55 #5
Takker. Held og lykke med din jagt. Kan iøvrigt tilslutte mig uffestenberg mht www.recordere.dk er et godt sted at læse
Avatar billede nyside Nybegynder
07. marts 2007 - 14:32 #6
point er jeg da ligeglad med
Men jeg undre mig over hvordan zandyx svar er kommet derind før uffesteenberg
fordi da jeg satte mit svar ind 05/03-2007 var der kun kommentar fra fra "uffesteenberg"  12:52:34
det er ikke personligt , men hvordan kan man det
Avatar billede uffesteenberg Novice
07. marts 2007 - 14:41 #7
Nyside, jeg er 99,99 % sikker på jeg så zandyx' svar før jeg selv lagde en kommentar...