Avatar billede egr_sli Nybegynder
04. marts 2007 - 12:19 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Drivere til Vista ?

Jeg skal samle en pc snart, men hvad gør jeg med alle mine drivere til bundkortet når jeg installerer vista ?

Jeg har et MSI p965 platinum bundkort, og alle de tilhørende drivere på cd'en er vel til XP ik' ?
Avatar billede huset Praktikant
04. marts 2007 - 12:28 #1
Nope du skal stadig installere dem. Det er kun til applikationer du får prolemer
Avatar billede huset Praktikant
04. marts 2007 - 12:31 #2
Du kan få problemer med lydkort, men ikke sikkert du gør.

Tjek evt på MSI om de er desideret Vista drivers
Avatar billede egr_sli Nybegynder
04. marts 2007 - 17:25 #4
dvs jeg skal altid bare installere driveren selv om den ikke er til vista men XP ?
jeg tjekker selvfølgelig om der er en driver til vista inden.

Hvad er en applikation?
Avatar billede sweepe Nybegynder
04. marts 2007 - 17:26 #5
Appilkationer = Programmer
Avatar billede egr_sli Nybegynder
06. marts 2007 - 20:55 #6
tror jeg har fundet ud af det.
installerede de drivere der kunne fås til VISTA direkte fra MSI's hjemmeside.

Huset: læg et svar
Avatar billede huset Praktikant
06. marts 2007 - 22:30 #7
...